וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לכו תשחקו על הויילד קארד

28.10.2008 / 8:13

טנסי ניצחה את אינדיאנפוליס 21:31, ועם מאזן 0:7 ברחה למרחק ארבעה משחקים מהקולטס, שכבר לא יזכו השנה ב-AFC דרום

טנסי (0:7) - אינדיאנפוליס (4:3) 21:31

חילופי המשמרות ב-AFC דרום הושלמו, כפי הנראה, הלילה. כן, יש עוד מחצית עונה שלמה לשחק, אבל אף אחד לא באמת מאמין שאינדיאנפוליס, עם מאזן של 4:3, יכולה להדביק השנה את טנסי ולזכות שוב בראשות הבית, בוודאי לא אחרי שהטייטאנס מיגרו את הקולטס 21:31.

הטייטאנס נותרו הקבוצה היחידה בליגה שטרם נוצחה העונה. קרי קולינס, עם 24 מ-37 ל-193 יארד, שוב שיחק כדי לא להפסיד, ואת התקפת האנדזון השאיר לרצים האחוריים. לנדייל וייט סיים עם 13 יארד בלבד, אבל שני הטאצ'דאונים שלו העלו את מאזנו ל-10, הגבוה ביותר לשחקן עד כה העונה. כריס ג'ונסון רשם 77 יארד וטאצ'דאון.

לקולטס יש בעיות קשות מכל צידי הכדור. אמנם, התקפת הריצה סובלת מחסרונו של ג'וזף אדאי, אבל דומיניק רודס היה סביר יחסית (70 יארד), ומשחק המסירה הוא הלוקה. 12 יארד למרווין הריסון, 29 יארד לרג'י וויין וכשהתופס היחיד שמתפקד הוא הטייט אנד דאלאס קלארק (94 יארד ושני טאצ'דאונים), קשה לנצח משחק. גם פייטון מאנינג לא היה במיטבו, שוב, עם 26 מ-41 ל-223 יארד, שני טאצ'דאונים ושני איבודים. כך חולפת, לפחות זמנית, תהילת עולם.

אינדי עלתה ליתרון 3:7 ממסירה של מאנינג לקלארק, וירדה למחצית ביתרון 6:7 אחרי שער שדה שני של רוב בירונאס. מצב העניינים נראה טוב לאחר שקלארק הגדיל ל-6:14 בטאצ'דאון השני, ועם המרה מוצלחת של קרי קולינס לאחמד הול, השוו הטייטאנס ל-14:14. ברבע הרביעי נפרצו הסכרים. בירונאס העלה ל-14:17, ווייט הגדיל ל-14:24 קצת פחות מחמש דקות לסיום ואיבוד כדור של מאנינג סלל את הדרך לטאצ'דאון סוגר העניין של ג'ונסון - 14:31. טאצ'דאון גיחה של מאנינג היה לפרוטוקול בלבד.

* מייק סינגלטרי, מאמן סן פרנסיסקו, הודיע כי שון היל יהיה הקוורטרבק הפותח שלו. הרמן אדוארדס, מאמן קנזס סיטי, אישר כי מתנהלות שיחות עם דאנטה קולפפר, אבל הצדדים טרם הגיעו לסיכום. ה-NFL תחקור שישה עד שמונה מקרים של שחקנים שנתפסו על שימוש בסמים אסורים, כשבין הנחקרים גם הרץ האחורי של ניו אורלינס דוס מקאליסטר. ווייד פיליפס, מאמן דאלאס, הודיע כי בראד ג'ונסון ימשיך לפתוח בקאובויס, במשחק מול ניו יורק ג'איינטס בשבוע הקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully