וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחי נצרת: המו"מ עם קוליק התפוצץ, גרייב מועמד

יצחק סולומון

27.10.2008 / 22:18

המאמן לא הסכים למספר סעיפים שהנהלת הקבוצה ביקשה להכניס לחוזה, והמו"מ התפוצץ. לגרייב אין תעודת מאמן, חילו: "נשיג לו אישור"

המשא ומתן בין מכבי אחי נצרת למאמן ערן קוליק התפוצץ הערב (שני). בנצרת טוענים כי היו בטוחים שהנושא ייסגר, אבל לטענתם קוליק לא הסכים למספר סעיפים שהנהלת נצרת ביקשה להכניס לחוזה. בין היתר ביקשה ההנהלה להכניס סעיף לפיו אם יפוטר לא יהיה זכאי לפיצוי כספי. קוליק סירב.

בנצרת טוענים כי הדרישות הכספיות של קוליק היו סבירות, ונושא המחלוקת העיקרי היה דרישתו להביא עוזר מאמן משלו. בנצרת הסבירו כי אינם מוכנים למהלך כזה, משום שנג'ואן גרייב נחשב לסמל מקומי. חבר ההנהלה אחמד חילו: "כמו שזה נראה כעת, נג'ואן גרייב יאמן את הקבוצה". יצוין כי לגרייב אין תעודת מאמן, ובימים אלה הוא נמצא בקורס מאמנים. "נשיג לו אישור מיוחד לאמן", אומר חילו.

קוליק, צפה היום במשחק גביע הטוטו של נצרת מול קריית אתא (4-2), נפגש בסיומו עם הנהלת הקבוצה והנושא התפוצץ. מלמד גריב הוזכר גם שמו של גיל לנדאו, אם כי בנצרת אומרים שהאפשרות שיגיע היא קלושה. "אין יותר מדי אופציות פנויות בשוק", הודה היושב ראש, כאיד אבו עייאש.

שחקני מכבי אחי נצרת ניסו לעשות מהלך להחזרתו של שמעון הדרי לקבוצה, כאשר חתמו על עצומה והגישו אותה להנהלה. "הדרי לא אשם במצב, רק אנחנו השחקנים אשמים", כתבו השחקנים. בהנהלה אמרו כי למרות בקשת השחקנים, הסתיים עידן הדרי בקבוצה.

האופציה הראשונה של נצרת הייתה אורי מלמיליאן, וכבר בשבת נעשתה אליו פנייה, אולם בנצרת טוענים כי הדרישות הכספיות שלו היו גבוהות. "כנראה שהוא לא רצה לבוא אלינו", אמרו בהנהלת נצרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully