וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאיר כהן: "רוצים לשוב לגמר גביע טוטו"

יצחק סולומון

27.10.2008 / 20:25

שוער סכנין מציב מטרות גם במפעל השלישי בחשיבותו, ושואף לשחזר את ההישג מאשתקד. יחיאל צגאי ננזף על הרחקתו המהירה בשבת

"בשנה שעברה הגענו לגמר, אנחנו רוצים לשחזר את ההישג גם השנה", הצהיר הערב (שני) קפטן בני סכנין, מאיר כהן, לקראת המשחק של קבוצתו מחר מול קריית שמונה במסגרת גביע הטוטו באצטדיון דוחא.

מאמן בני סכנין, פרדי דוד, ערך היום אימון קל. השחקנים הפצועים שלו יקבלו מנוחה, מה שאומר שדוד ייאלץ להסתדר בלי אובודו אוקוצ'ה, שנפצע מול קריית שמונה, חאלד חלאיילה, יניב לוזון וחיים בנון. מאיר כהן, למרות ההצהרות, לא צפוי לשחק ואת מקומו בין הקורות יתפוס עומרי אלון.

מי שיקבל דקות משחק הוא החלוץ הברזילאי, מייקון דוס סנטוס, שלא מרבה לשחק במסגרת הליגה. כזכור, דוס סנטוס השתתף בקיץ במחנה האימונים של קריית שמונה בהולנד, ומאוחר יותר הגיע לקריה, עד ששוחרר לסכנין לפני סגירת חלון ההעברות.

יושב ראש בני סכנין, חסאן אבו סאלח, קיים היום שיחה קשה עם הקשר יחיאל צגאי, והביע את מורת רוחו על הרחקתו בשבת. "לא ייתכן ששחקן שנכנס יקבל שני כרטיסים צהובים בפרק זמן כל כך קצר", אמר היו"ר, והסביר לו כי מבחינתו מדובר בפגיעה בחבריו לקבוצה. אבו סאלח הודיע כי אם מקרה כזה יחזור, צגאי ייענש בחומרה.

בסכנין הפכו את ארוחות הצהריים המשותפות למסורת, וגם היום הוזמנו על ידי אוהד הקבוצה, שף במקצועו, לארוחה חגיגית במתחם אצטדיון דוחא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully