וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סאפין: "אני צריך להתחיל ליהנות מהחיים שלי בלי הטניס"

מראט סאפין הרהר בקול רם בפרישה אפשרית אחרי שהודח מטורניר פאריס בסיבוב הראשון: "נראה אם ארצה להמשיך". גם בגדאטיס וקרלוביץ' בחוץ

הסיבוב הראשון בטורניר המאסטרס בפריס (סך פרסים של 2.27 מיליון יורו) נפתח היום (שני) בלי הכוכבים הגדולים שייכנסו למעגל המשחקים רק מחר. מי שגנב את ההצגה היה מראט סאפין, שהפסיד לחואן מונאקו הארגנטינאי 6:0, 7:6, והפתיע בסיום עם כמה התבטאויות שעשויות לרמוז על פרישתו המתקרבת.

סאפין בן ה-28, שזכה בשני תארי גראנד סלאם ודורג במקום הראשון בעולם לפני שמונה שנים, הדרדר השנה למקום ה-31 בעולם ופרט להעפלה לחצי גמר ווימבלדון התקשה לשחזר את ימי תהילתו.

"אני צריך להתחיל ליהנות מהחיים שלי בלי הטניס", אמר סאפין בסיום. "נראה אם ארצה להמשיך, אני צריך לחשוב על זה. היו לי שלוש שנים מאוד אינטנסיביות, ועכשיו אין עליי שום לחץ, ואני לא צריך להוכיח יותר כלום".

בין המודחים כבר בסיבוב הראשון היו גם איבו קרלוביץ', שהפסיד לניקולס קיפר 6:4, 7:5, מרכוס בגדאטיס, שפרש בפיגור של 7:5, 6:7, 3:2 מול סם קוורי, ואנדראה ספי שנכנע 7:6, 6:2 למריו סיליץ'. תומאס ברדיץ', אלוף הטורניר ב-2005, גבר על רובי ג'ינפרי 4:6, 5:7 ויפגוש בסיבוב השני את השוויצרי סטניסלאס ואוינקה, שעדיין חולם על מקום בטורניר המאסטרס בסוף השנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully