וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתעופפים לעונה חדשה

27.10.2008 / 12:58

ליגת העל בכדורעף יוצאת לדרך ביום שלישי. התקציבים לא גדלו, הרמה תישאר בינונית, אבל לפחות יש יותר מתמודדות על התואר

הכדורעף הוא ענף שוליים, תמיד היה - ובכל זאת, בשנה שעברה קרו לו כמה דברים טובים ובמרכזם הזכייה של מכבי תל אביב בתואר. אוהדי הכדורגל שכל כך רצו לראות הצלחות מילאו את היציעים באולמות הכדורעף, והובילו את הצהובים לאליפות בהדר יוסף, אחרי ניצחון 2:3 על מכבי הוד השרון בסדרת הגמר.

במכבי תל אביב מעוניינים בהמשכיות, ולכן האלופה בנתה השנה סגל לא פחות מרשים. הרכש המשמעותי ביותר מבחינתה הוא הזר המצטיין בליגה השנה שעברה, סרגיי ז'יבולוז'ני שהגיע מהוד השרון. את החבורה של עומר רובינשטיין והמאמן זוהר בר-נצר הצטורפו גם רועי דננברג וטל אהורני, כאשר מרטין עפרון הארגנטיני שוחרר.

הסגנית, מכבי הוד השרון, שיחררה את שני הזרים שלה ואת הכוכב הישראלי אלי אפרתי - כדי לבנות קבוצה חדשה. הליברו זיו בר-נצר החליף את אסף מעיין ואלין הצטרפו מאוריסיו ארואה הארגנטיני ודייגו הברזילאי. אותו אלי אפרתי עבר להפועל מטה אשר, שמתכוונת להתמודד השנה על התואר. אפרתי הצטרף לאלכס פיישאו הברזילאי ולראדקו קולב הבולגרי, כשאת החבורה הזאת יאמן נועם כץ.

עירוני קרית אתא מתכוונת להישאר בצמרת. לצורך העניין היא החתימה לא מעט שחקנים, ביניהם דניאל סעדה והרנן סורבסקי. כמו כן, היא החתימה את הזר האוקראיני סרגיי שבינסקי. גם להפועל כפר סבא של שגיא ברעם יש יומרות, והדאבליסטית לשעבר צירפה את אודי צל ציון, שחף הרטמן וזרים מארגנטינה וברזיל. שכנתה, ארזים רעננה, צירפה את מישה ויסוצקי ומאור נוטקביץ' יחד עם טיילר הילדברנד האמריקאי ו-ויקטור בירד מפורטוריקו.

שאר הקבוצות יתמודדו למעשה על ההישארות בליגה. הפועל המעפיל תתבסס על שחקנים צעירים וחסרי נסיון, בתוספת שני זרים מברזיל. רמת השרון עדיין לא החתימה זרים למרות שהתחייבה לפחות לזר אחד, במסגרת תקציב מינימום של 300 אלף ש"ח לשנה שמחייב האיגוד. עירוני בת ים, שאותה ייאמן ז'ניה ליפשין, התחזקה במיכאל סופרון, סרגיי זגרנקו, סרגיי קלימוצ'נקו וזרים מאוקראינה ובולגריה. העולה החדשה, נווה שאנן חיפה, החתימה זר מקזחסטן ומבין הישראלים צירפה את זיו גוטמן, רומן אוסטרובסקי ותומר תירוש.

משחקי המחזור הראשון - 28/10:

מכבי ארזים רעננה - עירוני בת ים
הפועל כפר סבא - הפועל מטה אשר
הפועל המעפיל - מכבי הוד השרון
עירוני קרית אתא - א.ס רמת השרון
מכבי תל אביב - הפועל נווה שאנן

  • עוד באותו נושא:
  • כדורעף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully