וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר לא צפויה להפחתת נקודות

דור בלך

27.10.2008 / 12:04

תובע ההתאחדות הגיש את כתב האישום נגד בית"ר על התפרעות אוהדיה באשדוד, אך ביקש שלא להפעיל את העונש על תנאי שעומד נגדה על הפחתת ארבע נקודות

בבית"ר ירושלים נושמים לרווחה. לא רק שהיכולת של השחקנים ממשיכה להיות לא משכנעת ושהאוהדים קוראים לפיטורו של המאמן ראובן עטר - ביממה האחרונה בשורות הדאבליסטית התעורר חשש מעונש חמור של הפחתת נקודות בעקבות דו"ח השופט שהתייחס להתפרעות אוהדיה ביציעי אשדוד (2:1).

כזכור, כנגד אוהדי בית"ר ירושלים עמד עונש על תנאי של הפחתת ארבע נקודות בגין התפרעות אוהדים. השופט לירן ליאני ציין בדו"ח השיפוט שלו כי נדלקה אבוקה ביציע אוהדי בית"ר, דבר שיכול לגרור עמו עונש נגד הקבוצה, אבל היום תובע ההתאחדות, שלום אבן עזרא, הגיש את כתב האישום נגד בית"ר, וביקש שלא להפעיל את עונש התנאי העומד נגד הקבוצה במקרה של הרשעה.

כאמור, כנגד בית"ר עמד עונש על תנאי מהעונה שעברה, על סעיף של התפרצות אוהדים או התפרעות אוהדים. בתגובה לאתר הרשמי של הקבוצה נמסר: "הקבוצה מקווה ומאמינה שלא יפסק נגדה עונש משמעותי ובעל השלכות בלתי הפיכות להמשך העונה, וכמו כן השלכות שיפגעו בתחרות ובספורטיביות של המשחק. אנו מקווים גם שהקהל יבין את ההשלכות של מעשים כאלה בעתיד".

הבעלים ארקדי גאידמק יגיע ביום חמישי למפגש עם מחלקות הנוער במתחם האימונים בבית וגן, כאשר המנכ"ל איציק קורנפיין ינצל את הגעתו לפגישת עבודה. גאידמק שהה בחו"ל בתקופה האחרונה, ולא נכח במשחק הליגה האחרון באשדוד, למרות שכבר חזר לארץ. אנשי בית"ר ירושלים מתכוונים לנצל את ההזדמנות כדי לגשש לגבי האפשרות לתוספת בתקציב. בית"ר ירושלים מעוניינת לחזק את הקבוצה בחלוץ עם פתיחת חלון ההעברות בינואר, ובמידה והיא עדיין תיאבק על האליפות, ההערכות הן שגאידמק יסכים להגדיל את התקציב.

בצוות המקצועי מרוצים מהשוער הצעיר אריאל הרוש, וראובן עטר מתכוון לתת לו קרדיט גם במשחק גביע הטוטו הקרוב מול בני יהודה. אם ירשים שם, לא מן הנמנע כי יקבל את חולצת ההרכב גם בליגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully