וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קטש: ”מאמן צריך לקבל גב וכוח"

26.10.2008 / 22:27

אחרי שהפסיד עם גליל/גלבוע 89:70 למכבי ת”א, התייחס עודד קטש למעמד המאמן בצהוב: ”תמיד במלכוד. אולי מאמן ב-1.5 מיליון יורו יקבל כבוד”. בירנבוים: ”יש על מה לעבוד". ווייט ובאטיסטה לא ראו פארקט

יותם רונן

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

במכבי תל אביב נשמו לרווחה לאחר הניצחון 70:89 על הפועל גליל/גלבוע במסגרת מחזור הפתיחה של ליגת העל בכדורסל. נכון, היכולת שהציגו הצהובים-כחולים לא היתה מעודדת במיוחד, וספק אם היא תספיק ביום חמישי נגד אבלינו האיטלקית, אולם בימים המטורפים שעוברים על המועדון - ניצחון הוא ניצחון. המאמן אפי בירנבוים יכול לקחת מהמשחק הזה בעיקר את 11 הנקודות של מרכוס בראון, 8 של סימונס, וחזרתו לכושר של קרלוס ארויו. רודני ווייט שוב נשאר מחוץ לסגל, וגם אסטבן באטיסטה הוקפא על הספסל ולא ראה ולו דקת משחק אחת. האורוגוואי סירב להתראיין.

"עבור מכבי, המשחק הזה הוא רק עוד ניצחון", אמר בירנבוים בסיום. "היו רגעים שאפילו אני נהנתי, אבל יש עוד על מה לעבוד. היו הרבה דקות טובות, ואז גם ראינו הרבה דברים יפים.

"אמרתי לשחקנים שלא קל לאף אחד להיכנס לרוטציה של מכבי. מי שחותם במכבי יודע שהוא יצטרך להיאבק על המקום שלו. גם כשאני לקחתי החלטה להגיע למכבי הייתי מודע ללחץ שיש בקבוצה", הוסיף המאמן. באשר למשחק ביום חמישי נגד אבלינו במסגרת היורוליג, אמר בירנבוים כי "אני מקווה שהדקות הטובות בהן שטפנו היום את המגרש יתנו לנו ביטחון".

מרכוס בראון, שאיפס את הידית לאחר הערב החלש בזאגרב בשבוע שעבר והיה מהבולטים בשורות סגנית האלופה, סיפר כי "אנחנו תמיד מנסים לנצח. הליגה הישראלית והיורוליג שונות, אבל זה עדיין אחד על אחד ובן אדם מול בן אדם. לפרקים שיחקנו ממש טוב, גם בהגנה ובריבאונד, ככה שתמיד טוב גם לנצח".

קטש מבין לליבו של בירנבוים

מנגד, עודד קטש, מאמן המפסידה מהצפון, היה ריאלי. "הפסדנו 41:23 בריבאונד ולא קלענו באחוזים טובים מהעונשין", אמר. "מכבי קלעה ב-50% מ-3, כך שלכל קבוצה באירופה היה קשה במצב כזה, שלא לומר בלתי אפשרי לנצח כאן". לאחר מכן, התייחס מאמן גליל/גלבוע ללחץ במכבי תל אביב, ולמעמד המאמן בקבוצה: "מאמן מכבי תמיד במלכוד, כי כדי לבנות קבוצה ליורוליג צריך סגל רחב, כמו שיש לכל הקבוצות הגדולות באירופה, ואז קורה ששחקנים מסוימים לא משחקים ולא מרוצים", אמר קטש.

"יכול להיות שאם מכבי יביאו מאמן במיליון וחצי יורו אז כולם יתנו לו כבוד. וגם אם לא, צריך לתת מאמן גב וכוח כדי שיוכל לעשות שינויים. אפשר לראות את זה בכל ענפי הספורט - כשיש מאמן סמכותי, התוצאות מגיעות. תראו את אוברדוביץ' ומסינה, או אפילו בעונה שעברה - מיקי דורסמן, שהיה לו מן הסתם את המעמד הכי חזק בחולון, הצליח להביא למועדון אליפות, למרות שגם בחולון היו ארבעה שחקנים מתוסכלים אחרי כל משחק. חשוב שמעמד המאמן יהיה חזק", סיכם.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully