וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה: קאובינה נקרא לשיחה עם דיין

יצחק סולומון

26.10.2008 / 20:04

החלוץ הזר לא היה מרוצה מאי שיתופו בהפסד לבני סכנין. המאמן לא מתרגש מהקריאות להתפטרותו: "זכותו של הקהל לצעוק ולקלל"

החלוץ הזר של עירוני קרית שמונה, אגודה קאובינה, שלא שותף אתמול מול בני סכנין, נקרא לשיחת הבהרה עם המאמן מישל דיין. שחקנים בקבוצה סיפרו כי קאובינה נראה עם מצב רוח שפוף, ו"עשה פרצופים" ואחד מהם אמר: "זה נראה שהוא פגוע, כאילו אין לו חשק לשחק".

המאמן מישל דיין, הסביר הערב לרדיו 'קול רגע' בגליל: "שחקן שיושב על הספסל צריך לעלות מוכן ומחויב, וכשקוראים לו הוא צריך לתת את הכול. נגד פתח תקוה קאובינה לא עשה את זה, ולכן החלטתי שהוא לא ישחק נגד סכנין. משהו נפגם בביטחון שלו, כנראה שהיו מסביבו דברים שפגעו בביטחון שלו. משחקן זר אני מצפה לשים בצד את כול השמועות, לשדרג את עצמו ולעזור לקבוצה. אולי הכי קל להבין זה דרך הספסל או היציע, וזה מה שעשיתי. הוא לא שותף מסיבות מקצועיות בלבד".

מישל דיין לא התרגש מהקריאות מצד קומץ אוהדים שיתפטר. "זה חלק מהכדורגל, אוהדים משלמים כרטיס, וזכותם לקלל או לעודד כפי שהם רוצים".

דיין העביר ביקורת על השופט, אשר כהן, ואמר: "הוא יכול היה לתת לי להרגיש הרבה יותר טוב היום, ואני בכלל לא בכיין. היו שלושה פנדלים לזכותנו שהוא לא שרק. זה יכול היה לשנות את כול התמונה". וגם על שחקני סכנין הוא העביר ביקורת: "עומר פרץ נפצע, הם המשיכו וזה לא היה כל כך ספורטיבי, אבל אולי זה ילמד את השחקנים שלי שלא על כל נפילה צריך לעצור את המשחק ולהוציא כדור החוצה".

יושב ראש הקבוצה, איזי שירצקי, הגיע היום לאימון, ועודד את השחקנים. שירצקי ביקש מהם להרים את הראש אחרי שני ההפסדים הרצופים ולהסתכל קדימה. "יש לנו עוד דרך ארוכה", אמר לשחקנים, ששיבחו את השקט שהוא מנסה להחדיר במערכת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully