וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חאלד חלאילה: "אפשר להגיע לאירופה"

יצחק סולומון

26.10.2008 / 19:34

קשר סכנין התלהב מהניצחון בקרית שמונה: "אנחנו מסוגלים לסיים בין חמש הראשונות". מאיר כהן נעדר מהאימון, אנסומבו התאמן כרגיל

עם האוכל בא התיאבון. הניצחון הראשון של בני סכנין העונה, אתמול על קרית שמונה, הביא היום (ראשון) את קשר הקבוצה, חאלד חלאילה, להצהיר: "אנחנו מסוגלים לזכות בכרטיס לאירופה גם השנה".

"הניצחון בקריי שמונה שיחרר הרבה לחץ", הוסיף היום חלאילה, שמצהיר: "באנו לשם במטרה לנצח. רק ניצחון עמד לנגד עינינו. ידענו שנוכל לצאת מהמשבר רק דרך ניצחון, ואנחנו שמחים שעשינו את זה. השחקנים נתנו את הלב ואת הנשמה. ידענו שמבחינתנו זה משחק מפתח. משחק שיקבע את העתיד שלנו".

חלאילה מאמין שהניצחון יוציא את הקבוצה לדרך חדשה ואמר: "מעכשיו כולם יראו בני סכנין אחרת. יותר משוחררת. היה עלינו משקל כבד שהשתחרר. אני מקווה שהניצחון בקרית שמונה יפתח עבורנו דרך חדשה, שנעלה על דרך המלך, למרות שאני חשוב שגם מול מכבי חיפה שיחקנו טוב, לא נפלנו מהם, אבל לצערי הפסדנו".

"אני מאמין שאפשר לשחזר את העונה שעברה, ולהגיע לאירופה, אינטרטוטו או אופ"א", הוסיף הקשר, "יש לנו קבוצה טובה, שחקנים טובים ומחויבים, שמסוגלים לסיים את העונה בין חמש הראשונות".

מאימון היום נעדר השוער, מאיר כהן, שנפצע אתמול בידו. כמו כן נעדרו הפצועים יניב לוזון וחיים בנון. מזואה אנסומבו, שסבל אתמול מחתך באוזנו ונזקק לתפרים, התאמן כרגיל. מחר יקיים המאמן פרדי דוד אימון בוקר, וביום שלישי תפגוש סכנין את קרית שמונה במסגרת גביע הטוטו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully