וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניה: ניצחנו, אפשר ללכת לים

דור בלך

26.10.2008 / 18:38

יממה לאחר הניצחון על הכח, זכו שחקני נתניה לאימון בחוף. הקבוצה תארח את חיפה בגביע הטוטו בווינטר. שביעות רצון מהשתלבותו של סלמי

שחקני מכבי נתניה התעוררו ליום שאחרי הניצחון על הכח עמידר רמת גן (1:2) וזכו להפתעה - במקום אימון בבית הספר האמריקאי באבן יהודה, אימון קל על חוף הים. האימון נערך בים מכיוון שהמגרש בבית הספר היה תפוס בשעות הצהריים, ובצוות המקצועי של סגנית האלופה לא רצו לערוך לשחקנים אימון בוקר. המאמן לותר מתיאוס לא נכח באימון, שכלל בעיקר ריצות קלות. השחקנים ששותפו במשחק אמש שוחררו לאחר זמן קצר וניסו להשתזף תחת השמש החורפית.

לאחר שהתלוננו על תנאי המגרש בווינטר, תחזור מכבי נתניה לאצטדיון הרמת גני, הפעם בתור המארחת במשחק גביע הטוטו מול מכבי חיפה ביום רביעי. הקופסא נמצאת כרגע בשזרוע חורף, מה ששלח את נתניה להתאמן באבן יהודה ובים. משטח הדשא יהיה מוכן רק לקראת המשחק מול בני יהודה ביום שבת בליגה. "תנאי המגרש הקשו מאוד לפתח משחק לשתי הקבוצות", הלין השוער לירן שטראובר בסיום. "זה פשוט מגרש ביזיון", סיפר שחקן אחר. "פלא שאף אחד לא נפצע פה. הדשא בקופסא גם לא הרבה יותר טוב, אבל לפחות אפשר ללכת עליו בלי ליפול".

בקבוצה מרוצים מאוד מהשתלבותו של אלנתן סלמי, שפתח אתמול לראשונה בהרכב. החלוץ הגיע ביומו האחרון של חלון ההעברות לאחר משא ומתן זריז, והצליח להרשים את הצוות המקצועי. "הוא עדיין קצת חלוד, אבל הוא מהיר בצורה בלתי רגילה, אף אחד לא ידע שהוא ככה", סיפר חבר בצוות המקצועי של נתניה. "האמת שהבאנו אותו כדי לעבות את הסגל בלי שמתיאוס או שאר הצוות הכיר אותו יותר מדי. מאמן הכושר אורי הראל מכיר אותו מפתח תקוה וידע להגיד שהוא תמיד משקיע ותמיד בכושר, אבל אחרי עונה כמעט בלי משחקים בהרצליה בגלל בעיות עם פרדי דוד, זה היה הימור. הוא מוכיח את עצמו מיום ליום ואף אחד לא הופתע שהוא עלה בהרכב אתמול". סלמי אמור להמשיך בהרכב גם בגביע הטוטו ברביעי, כשיכולת טובה גם שם תקנה לו מקום בהרכב בשבת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully