וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלכסיס ויינשטיין, אתה חלוץ או כומר?

יצחק סולומון

26.10.2008 / 14:25

בהיעדר תקציב, מכבי כפר כנא שיכנה למשך חודש את שחקנה, יהודי שעלה מארגנטינה, בכנסייה בנצרת: "התפללתי לאלוהים של כולם"

חלוץ מכבי כפר כנא מהליגה הארצית, אלכסיס ויינשיין, התגורר במשך כחודש ב... כנסייה בנצרת. בהיעדר תקציבים לשכירת בית, שיכנה הנהלת הקבוצה את החלוץ, יהודי שעלה לפני מספר שנים מארגנטינה, בכנסייה בנצרת, שבמשך כל ימות השנה משמשת כמוקד עלייה לרגל לתיירים מכל רחבי העולם. לשחקן הובטח כי מדובר בהסדר זמני למספר ימים, אך הזמניות הפכה לכמעט חודש, והוא נאלץ לעזוב רק לאחר שראשי הכנסייה ביקשו בנימוס מאנשי הקבוצה לפנות אותו. עכשיו הוא מחפש דירה בנצרת עילית הסמוכה.

ויינשיין, יהודי שעשה עלייה, הספיק לשחק שנתיים בהפועל כפר סבא בליגה הלאומית ובליגת העל, תחת הדרכתם של אלישע לוי ואלי אוחנה. בעונה שעברה שיחק באסי גלבוע מליגה א', וכבש 12 שערים. גורם בכפר כנא סיפר כי הוא נאלץ לעזוב את הכנסייה רק בגלל שלאנשי המקום נמאס מהאורח הזמני שהתנחל אצלם. ויינשיין התפרסם כחולה סוכרת, שמזריק לגופו זריקות מדי יום, ולמרות המגבלות הוא לא זונח את האהבה שלו לכדורגל.

ויינשיין, בן ה- 27, שהספיק לשחק עוד בהפועל חיפה, טירת הכרמל והפועל עכו, לא עושה עניין גדול מהיותו יהודי שהתגורר בכנסייה. "קיבלו אותי יפה, התנהגו אלי טוב, כשרציתי להתפלל התפללתי לאלוהים של כולם. הם לא הסתכלו שם אם אני יהודי או ערבי, התייחסו אלי כמו לבן אדם".

את הסיבות לעזיבת הכנסייה הוא מסרב לפרט, אבל אומר: "אני צריך בית משלי, שיהיה לי בית חם. לישון בכנסייה זה לא הכי בריא, כי אין שם פרטיות. הנהלת כפר כנא הבטיחה שהשבוע יטפלו בנושא ואני מקווה שזה יסתיים. בסך הכול יש לי רק מילים טובות להגיד על אנשי הכנסייה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully