וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נאתכו: "שיחקנו חזק יותר גם בשביל בונדר"

קרן שמש

26.10.2008 / 12:00

קשר הפועל ת"א הקדיש את הניצחון על בני יהודה (0:2) למגן הפצוע, שחקן בקבוצה מודה: "אם לא היינו מנצחים, היה מאוד לא נעים השבוע"

בהפועל תל אביב הביעו היום (ראשון) שביעות רצון לאחר הניצחון על בני יהודה (0:2). מיד עם סיום המשחק המאמן אלי גוטמן רץ לחבק את עוזרו הקבוצה יוסי אבוקסיס, ומיד לאחר מכן פנה לקהל האדום והודה לו על העידוד.

"זה ניצחון מאוד חשוב", אמר היום אחד השחקנים בקבוצה, "האווירה במועדון הייתה לחוצה. אם לא היינו מנצחים היה יכול להיות מאוד לא נעים השבוע. מזל שזה נגמר ככה, זה נותן לנו ביטחון וזה הכי חשוב".

האדומים אומנם השיגו בסופו של דבר את הניצחון, אך זה הגיע אחרי מחצית ראשונה לא מרשימה. בסיום המחצית ערך גוטמן שיחה עם שחקניו, בה דרש מהם להתעורר ולהאמין ביכולתם לנצח, וחזר וביקש ריכוז ושמירה על משמעת טקטית. את המחצית השנייה פתח המאמן עם שינויים שכללו את הוצאתם של ערן זהבי ודימטאר טלקיסקי המאכזבים. בסופו של דבר, השינויים הצליחו.

עמרי קנדה, שחזר להרכב לאחר שנופה ממנו בשבוע שעבר, זכה לתמיכה מהקהל האדום. קנדה, כזכור, חזר לסגל הקבוצה לאחר שדני בונדר אושפז בבית החולים בעקבות זיהום שנמצא בדמו. בונדר, מנגד, עבר אמש ניתוח בברך שהוגדר כמוצלח. זמן החלמתו צפוי להיערך כשישה שבועות, במהלכם ייעדר מאימונים.

ביברס נאתכו העביר מסר לחברו החולה. "דיברנו לפני המשחק שנשחק חזק יותר גם בשביל דני", סיפר נאתכו לאתר הרשמי, "אני מקווה ששימחנו אותו במעט. שיחקנו עם הרבה אמונה אחרי המחצית הראשונה למרות שלא הבקענו ואני שמח שבסוף זה נגמר לטובתנו".

קהל שתי הקבוצות שתכנן לערוך מחאה משותפת כנגד רון חולדאי כעס לאחר שהמשטרה לא אפשרה להכניס שלטים אל המגרש, בטענה כי קיים איסור על תעמולת בחירות. לאחר שיחה בין שני הצדדים הוחלט לאפשר לשתי הקבוצות להכניס מספר שלטים מצומצם.

האדומים זכו היום לחופש מאימונים ומחר יחלו בהכנות לקראת משחק גביע הטוטו מול הפועל פתח תקווה שיתקיים ביום רביעי. מיד לאחר מכן תמשיך הקבוצה בהכנות לקראת המפגש מול בית"ר ירושלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully