וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זלצר: "שחקני ההגנה אשמים, לא אלימלך"

26.10.2008 / 12:30

שחקנים בהפועל פ"ת מאשימים את הבלמים בשער של אסולין, המנג'ר מגן על שוערו. כעס על שחקנים ששיחקו בניגוד להוראות הטקטיות

הבוקר שלאחר ההפסד בדרבי אינו אידיאלי עבור שחקני הפועל פתח תקוה, שכמה מהם לא הצליחו להירדם אתמול (שבת) בלילה. "אכזבנו את עצמנו ואת האוהדים", אמר אחד השחקנים בעקבות ההפסד, "במקום לשחק מסודר, 'התפרענו' על המגרש ואפשרנו למכבי לנצח". מספר שחקנים ביקרו את צמד הבלמים, גל כהן וסטיבן אופיי, שלא הקדימו את ליאור אסולין שהשתלט על ריבאונד מהדיפה של שביט אלימלך וכבש את שער הניצחון. למרות ההאשמות, ישנה שביעות רצון בקבוצה מתפקודו של כהן עד כה והוא אף היה קרוב לכיבוש שער לאחר היתרון שהעניק אסולין למכבי.

"אני לא מתעלם מביקורות, אבל אנשים מתהפכים אחרי הפסד", אומר המנהל המקצועי זאב זלצר. "אם שיחקנו עם חלוץ יותר, שואלים למה לא עיבו את הקישור. אם עלינו עם חלוץ פחות, אומרים שאנחנו לא התקפיים. לא התבטלנו בפני מכבי פתח תקוה ולא שיחקנו נגד עצמנו. יש גם יריבה, קבוצה מסודרת ומאומנת, וגם לה יש תוכניות משלה. כמו שאמרתי לך שלא נצא מהכלים אחרי התיקו בירושלים, לא נשב שבעה על הפסד למכבי".

אלימלך היה פצוע לפני המשחק. הוא התקשה לזנק בגול?

"לדעתי שביט הציל גול, הביקורות לא מוצדקות. צריך להסתכל על זה מנקודת מבט של מאמן כדורגל - הוא רץ בניגוד לכיוון הדור והצליח להדוף. היו שם ארבעה שחקנים שלנו שהיו צריכים לרוץ ולהוציא את הכדור, הם איחרו ולכן הם אשמים ולא הוא. ארבעה שחקני הגנה עם הפנים לשער, ומכולם אסולין הכי זריז".

אמרתם לשחקנים שירימו את הראש לאחר ההפסד.

"נכון, אני לא רואה משחקים במונחים של מלחמה. אני נגד מלחמות. הפסדנו במשחק אבל לא את הליגה. המשחק הזה נגמר ואי אפשר להחזיר אותו אחורה. דרבי זה משחק אמוציונאלי. מול סכנין ננסה לתקן".

בפתח תקוה ביקרו לאחר המשחק מספר שחקנים שניסו לנהל משחק יצירתי ואישי על חשבון משחק קבוצתי, מה שהיה בניגוד להוראות של המאמן אלי מחפוד וזלצר באימונים. זלצר מאשר: "מה שהפריע לי יותר מכל שהוא אחרי שספגנו איבדנו את הדרך ושחקנים עשו דברים אישיים. את זה צריך לתקן. יש לנו קבוצה טובה שעשתה דברים כמו שצריך. בעיקר במחצית הראשונה. אחרי השער הכל השתנה. יש בהפועל פתח תקוה דברים שקשורים לחוסר ניסיון, אבל אנחנו נמשיך בדרך שלנו.

היום או מחר אמורה להתקבל החלטה בנוגע לחלוץ אחמד קאסום, שעלה לוועדת משמעת שהתנהלה בחשאיות לפני כשבועיים. בקבוצה עדיין לא החליטו באילו סנקציות, אם בכלל, לנקוט בכנד החלוץ שלטענת המועדון עבר ניתוח בניגוד להסכמת הצוות הרפואי. "המועדון רצה לשחרר את קאסום, אבל הוא לא רצה וחזר ואמרו לי שכרגע הוא שייך לסגל. כאשר תתקבל החלטה זו או אחרת, אני מניח שהבעלים יעדכן אותי", אמר זלצר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully