וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכח: השוער באדג'י ישלם את המחיר

דור בלך

25.10.2008 / 21:29

העולה החדשה החדשה עדיין ללא ניצחון אחרי שבעה מחזורים, ניל אברבנל צפוי לקבל הזדמנות בין הקורות. מעמדו של המאמן דהאן יציב

לאחר שבעה מחזורים ועדיין ללא ניצחון העונה, הלחץ בהכח עמידר רמת גן ממשיך ועולה. למרות המצב, מעמדו של המאמן דודו דהאן עדיין יציב. למרות קריאות ממספר אוהדים, בהנהלה לא חושבים על תחליפים.

מי שצפוי לאבד את מקומו הוא השוער הגמבי רוברט באדג'י, ששתי טעויות שלו גרמו לשני השערים של מכבי נתניה ועלו לסגולים בהפסד שלישי העונה. באדג'י פתח את העונה רע אך השתפר במשחקים האחרונים. השוער כבר היה מיועד לספסל במשחק מל מכבי פ"ת, אלא שדהאן החליט לתת לו הזדמנות נוספת והשוער הצטיין. כעת נראה כי ניל אברבנל הצעיר, שהראה יכולת מרשימה בגביע הטוטו, יקבל את חולצת ההרכב, כשמשחק המבחן שלו יהיה שוב בגביע הטוטו בהמשך השבוע.

שחקן נוסף שכנראה יאבד את מקומו בהרכב הוא הקשר קאן ג'אמה, ששמר על אומברטו בכדור החופשי שהוביל לשער הראשון של נתניה. בסיום המשחק ציין דודו דהאן בפני השחקן כי לא שמר היטב על הברזילאי, שנותר חופשי ונגח פנימה. בתגובה הגמבי סירב ללחוץ את ידו של המאמן והטיח "אתה לא מכבד אותי, אני לא אכבד אותך". ג'אמה מחזיק בהצעה להצטרף לניו אינגלנד רוולושן מה-MLS בפתיחת העונה האמריקאית הבאה, בחודש מארס. במידה שיחסיו עם דהאן לא ישתפרו, ככל הנראה הכח לא תעמוד בדרכו של הקשר ותשחרר אותו בינואר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully