וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגידו כן לזקן

26.10.2008 / 7:54

בייסבול: הופעה טובה של ג'יימי מוייר בן ה-45 עזרה לפילדלפיה להתגבר על מאט גארזה וטמפה ביי, והפיליז עלו ל-1:2 בוורלד סירייס

פילדלפיה - טמפה ביי 4:5 (1:2 לפיליז בסדרה)

מנצח: ג'יי סי רומרו
מפסיד: ג'יי פי האוול

המשחק השלישי בוורלד סירייס נפתח באיחור של שעתיים בגלל גשם, ויכול להיות שאוהדי הפיליז קיוו שלא ייפתח בכלל ויידחה, כדי שהמאמן צ'רלי מנואל יעשה ערבול קטן ברוטציה. ג'יימי מוייר בן ה-45 מול מאט גארזה, ה-MVP של ה-ALCS, זה מץ' אפ שנראה היה כנוטה בבירור לטובת טמפה ביי.

אלא שמוייר, שכנער בן 17 מפנסילבניה חגג כאוהד עם הפיליז את הזכיה היחידה שלהם בוורלד סירייס ב-1980, קירב אותם, יחד עם הופעת קלאץ' של התופס קרלוס רואיז, לזכיה נוספת עם הופעת איכות נאה - שישה אינינגים ושליש וחמישה סטרייקאאוטים. הוא רשם שלוש ריצות חובה ולא זכה בניצחון, אבל מה שחשוב הוא שהשאיר את הפיליז במשחק, יצא ביתרון ונתן לבולפן המצוין אפשרות לסגור עניין, מה שקרה לבסוף עם סינגל של רואיז על ג'יי פי האוול, שהכניס את אריק בראנטלט הביתה באינינג התשיעי וקבע 4:5.

גארזה, שהיה דומיננטי בסדרה מול בוסטון, לא היה חד במשחק הזה. למרות שהגיש שישה אינינגים ושרף שבעה חובטים בסטרייקאאוט. הוא ספג ארבע ריצות חובה, כשהפתיחה שלו לימדה על הבאות. כבר באינינג הראשון התקדם ג'ימי רולינס מהבסיס השני לשלישי בזכות הגשה פראית, ואחר כך נכנס לבסיס הבית עם פסילה של צ'ייס אטלי - 0:1 לפילדלפיה. באינינג השני חבט קרל קרופורד לדאבל, גנב את הבסיס השלישי ונכנס הביתה עם הקרבה של גייב גרוס - 1:1. רואיז, במשחק שיא בקריירה המקצוענית הקצרה שלו, חבט להומראן וקבע 1:2 לפיליז באינינג השני.

באינינג השישי נראה היה שהמשחק יוצא מידיהם של הרייז. אטלי חבט להומר ומייד אחריו גם ריאן הווארד, ובמצב של 1:4 עשה רושם שטמפה ביי מתפרקת. זה היה הזמן של צ'רלי מנואל, מאמן פילדלפיה, להראות למה הוא עלול להיות הסיבה לכך שהפיליז לא יזכו בכל זאת בסדרה, כשהשאיר את מוייר על הגבעה לאינינג השביעי. מוייר העלה את קרופורד ודיונר נבארו על הבסיסים לעמדות הבקעה, שניהם נכנסו על פסילות של גייב גרוס וג'ייסון בארטלט וככה פתאום, אחרי פחות משבעה אינינגים, הפכה התוצאה ל-3:4. משחק סמול בול ענק של בי ג'יי אפטון מול ההגשה של ריאן מדסון באינינג השמיני הקנה לטמפה ביי שוויון. אפטון הגיע לבסיס הראשון, גנב את השני, אחר כך גם את השלישי ובגלל טעות של רואיז בניסיון לתפוס אותו רץ עד בסיס הבית - 4:4 מדהים.

אבל אז הגיע הסיום. ג'יי סי רומרו השאיר באינינג התשיעי את הצלחת של רואיז נקיה, וג'יי פי האוול גילה למה ג'ו מאדון לא סומך על הבולפן שלו. המגיש השמאלי פגע בבראנטלט והעלה אותו לבסיס הראשון. לאחר מכן קידם אותו גרנט בלפור לשני בגלל הגשה פראית, וכדי להוסיף חטא על פשע שגה נבארו בזריקה ובראנטלט התקדם לשלישי. שיין ויקטורינו וגרג דובס הולכו בכוונה כדי למלא את הבסיסים וליצור מצב של דאבל פליי, אבל הכדור שחבט רואיז לא היה חזק מספיק בשביל לשרוף שחקן בבסיס הבית, בראנטלט הבקיע ופילדלפיה רחוקה שני משחקים בלבד מזכיה בוורלד סירייס.

הלילה (2:00, שידור ב-ESPN) יעלו להגיש ג'ו בלנטון מפילדלפיה ואנדי זוננשטיין מטמפה ביי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully