וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראגבי ליג: אנגליה כמעט הופתעה בפתיחת אליפות העולם

רועי פרידמן

25.10.2008 / 17:55

האנגלים התקשו לנצח את פפואה ניו גינאה 22:32 (16:12), במשחק הראשון באליפות העולם בטאונסוויל. בראשון: אוסטרליה-ניו זילנד

אנגליה, אחת משלוש הנבחרות הבכירות בראגבי ליג, עבדה קשה מול האנדרדוג מפפואה, והייתה זקוקה ל-4 טרייז במחצית השנייה כדי להימנע מהפתעה גדולה בפתיחת אליפות העולם בראגבי ליג. בסופו של דבר היא ניצחה 22:32, אבל יש הרבה דברים לשפר.

כשבדקה ה-12 הבקיע אדי גארדנר, הווינג המצויין של סנט הלנס ואנגליה, את הטריי הראשון (עם המרה של קווין סינפלד) והעלה ליתרון של 0:6, זה נראה כערב ארוך לפפואנים. אלא שרוד גריפין מהווסטרן טייגרס מהליגה האוסטרלית השווה עם המרה של ג'וש ווילשיר – 6:6. לי סמית מהאלופה האנגלית לידס הבקיע טריי נוסף עם המרה של סיינפלד – 6:12 לאנגלים. אלא ששני טרייז תוך 4 דקות לקראת סיום המחצית, של ג'ייסון צ'אן וג'ורג' קפה שמשחקים בליגות נמוכות באוסטרליה, והמרה של וילשיר קבעו את תוצאת המחצית המפתיעה – 12:16 לטובת הנבחרת הקטנה השוכנת צפונית לאוסטרליה.

עשרת אלפים הצופים בצפון קווינסלנד כבר עמדו לראות הפתעה במשחק הראשון, אלא שהאנגלים החזירו עם ארבעה טרייז תוך 20 דקות, כשסמית' הבקיע שניים נוספים, גארדנר הוסיף את השני שלו ומרטין גליסון מוורינגטון הוסיף טריי נוסף. סיינפלד הוסיף עוד שתי המרות ל-16:32. פפואה הבקיעה טריי נוסף בדקה ה-75 על ידי פול אייטון, מפרנית מהליגה האוסטרלית, והמרה שלישית של ווילשיר חתמה את תוצאת המשחק - 22:32.

צוברי הנקודות:

אנגליה:

טרייז: לי סמית 3, אדי גארדנר 2, מרטין גליסון
המרות : קווין סינפלד 4

פפואה ניו גינאה:

טרייז : רוד גריפין, ג'ייסון צ'אן, ג'ורג' קפה, פול אייטון
המרות : ג'וש ווילשיר 3

מחר יתקיים בסידני המשחק שיהיה אולי חזרה גנרלית לגמר בין אוסטרליה נגד ניו זילנד. צרפת תתמודד עם סקוטלנד בקנברה.

  • עוד באותו נושא:
  • ראגבי ליג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully