וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאיר כהן: "הרגשנו שירדה לנו אבן של 200 טון מהגוף"

יצחק סולומון

25.10.2008 / 22:49

בני סכנין והשוער שלה חגגו ניצחון ראשון העונה 1:2 על קרית שמונה. פרדי דוד: "הפעם המזל היה איתנו". בקרית שמונה האשימו את השופט

שביעות רצון הייתה הערב (שבת) בחדר ההלבשה של בני סכנין, לאחר שהקבוצה השיגה את ניצחון הליגה הראשון שלה העונה 1:2 על הפועל קרית שמונה. השחקנים שרו, רקדו והתחבקו, כאילו נגולה אבן מליבם. המאמן פרדי דוד חיבק את כל השחקנים והודה להם על המאמץ שעשו.

"במשחקים האחרונים לא היה לנו מזל, הפעם המזל היה איתנו", סיכם את המשחק המאמן, פרדי דוד. "אני מקווה שהניצחון היום יפתח עבורנו דרך חדשה. אני שמח שהיום הצלחנו להביא את היכולות שלנו לידי ביטוי".

"לא היה משחק גדול שלנו", אבל הכי חשוב זה שלקחנו שלוש נקודות", אמר הקפטן מאיר כהן, שמודה: "הרגשנו שירדה לנו אבן של 200 טון מהגוף. ידענו שהניצחון הראשון חייב להגיע, ואנחנו שמחים שהוא הגיע דווקא היום".

"אני מקדיש את הניצחון למאזן, לפרדי ולאוהדים. הם אכלו המן מרורים מאיתנו והגיע הזמן שנפצה אותם", סיכם מאיר כהן. מי שזכו למחמאות היו אושרי גיטא, שבישל את שער הניצחון למזואה אנסומבו, וחאמד גנאים. "אנחנו מקווים שהם חוזרים לעצמם", אמרו בסכנין.

הקשר יחיאל צגאי יועמד בפני ועדת משמעת פנימית בעקבות הרחקתו לאחר שנכנס למשחק רק בדקה ה-60 והורחק בצהוב שני בדקה ה-82. שחקן בקבוצה האשים: "הוא נהג בחוסר אחריות. להשאיר אותנו בעשרה שחקנים זה לא היה חכם. שני הצהובים היו על שטויות".

מישל דיין: "ספגנו שערים קלים מידי"

מנגד, בקרית שמונה האשימו את השופט, אשר כהן, בהפסד. "השופט גמר לנו את המשחק", אמרו הערב בקבוצה וטענו כי כהן התעלם משני פנדלים שהיה צריך לפסוק לזכות הקבוצה. "אם הוא היה שורק, כל התמונה הייתה אחרת. לא הגיע לנו להפסיד", אמרו בקרית שמונה.

מישל דיין אמר לאתר הקבוצה: "ספגנו שערים בקלות רבה מדי ואסור שזה יקרה. אנחנו צריכים ויכולים לשחק הרבה יותר טוב וחבל שלא עשינו זאת היום. בכל מקרה, אנחנו עם הפנים קדימה".

יניב לביא הוסיף: "שיחקנו ברוב שלבי המשחק יותר טוב מסכנין. לצערי החמצנו הרבה מאוד מצבים טובים ומנגד ספגנו בשתי ההזדמנויות היחידות שהיו להם. התוצאה בכלל לא משקפת את מה שקרה על המגרש, אבל אנחנו לא בוכים על חלב שנשפך. נלמד את הטעויות, נתקן אותן, ואנחנו עם הפנים קדימה".

"סכנין שיחקה משחק אגרסיבי, ואנחנו לא היינו מספיק אגרסיביים", סיכם הבלם סלח חסארמה, "פתחנו לא טוב, המשחק שלנו לא שטף, ספגנו גול בגלל טעות שלנו, היו לנו מספיק הזדמנויות לנצח אבל לא ניצלנו אותן, אין לי הסבר למה זה קרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully