וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפחתת נקודות? בבית"ר לא מודאגים

דור בלך

26.10.2008 / 10:30

האוהדים הדליקו אבוקה באשדוד, ונגד הקבוצה תלוי עונש על תנאי. במועדון רגועים: "להפועל ת"א היה עונש על תנאי, שלא הופעל נגדה"

מערכת וואלה!

צילום ועריכת וידאו: איתי חסיד

מחצית אחת הספיקה לבית"ר ירושלים לחזור למסלול הניצחונות אחרי שני משחקים שבהם לא הפסידה ונשארה עם ניצחון אחד בלבד, מה שגרם ללא מעט תסכול בטדי. האלופה גברה אמש (שבת) 1:2 על מ.ס. אשדוד וכעת היא מסתכלת כבר בציפייה רבה לעבר המחזור הבא, אז תפגוש את הפועל תל אביב לסוג של משחק עונה אחרי ששתי הקבוצות ניצחו במחזור הזה אחרי תקופה קשה שהן עוברות.

האם יתכן כי עד אז יופחתו לבית"ר 4 נקודות ליגה? שופט המשחק לירון ליאני ציין בדו"ח השיפוט שלו, כי נדלקה אבוקה ביציע אוהדי בית"ר, דבר שיכול לגרור עמו עונש נגד הקבוצה.

נגד בית"ר עומד עונש על תנאי מהעונה שעברה, על סעיף של התפרצות אוהדים או התפרעות אוהדים, והעונש שתלוי הוא הפחתת 4 נקודות בפועל, זאת לפי החלטת בית הדין של ההתאחדות. בשורות האלופה לא שוררת דאגה מהעובדה שהדלקת האבוקה צוינה בדו"ח המשחק, וגורם בבית"ר אמר כי "להפועל תל אביב היה עונש על תנאי, שלא הופעל נגדה, ואם יחליטו ללכת אתנו לבית הדין, נגיע עם זה עד בג"ץ".

והיה אתמול גם כדורגל. הרבה ביקורת הועברה לאחרונה על בית"ר, שלא רק שלא ניצחה אלא גם הציגה כדורגל חלש וירוד, שהעלה מחדש את השאלה האם הקבוצה הזו מסוגלת לזכות באליפות השלישית ברציפות. "היה אפשר לראות היום בכל המשחק, מלבד 25 הדקות הראשונות, שיש פה שחקנים מצוינים ומנוסים שהם גם בני אדם שנקלעו לחוסר ביטחון, אך הם יודעים לשחק כדורגל", הסביר ראובן עטר, מאמן בית"ר, בסיום המשחק.

"אנחנו צריכים להמשיך לעבוד ודרך ניצחונות יהיה לנו קל יותר. ללא ספק שיש עוד עבודה מנטלית, אבל במצבים כאלה גם צריך קצת מזל. מאוד חשוב שהשחקנים איתי, גם ברגעים פחות טובים. חיבקתי ואני מחבק את השחקנים בטוב וברע וזה חלק מההתמודדות שלנו. אני מקווה שנהיה יותר תוססים וחזקים ומקווה שנצא מפה לדרך חדשה".

ברק יצחקי, שכבש את שני השערים של בית"ר במהלך המחצית הראשונה והביא לקבוצתו את ניצחונה השני העונה, אמר: "אני מקווה שנעשה כעת את נקודת המפנה. ידענו שאנחנו חייבים לקחת את הניצחון. הדרך פחות חשובה ואני מקווה שנצא עם ביטחון לדרך חדשה. מה שקרה לנו כבר קרה לקבוצות גדולות מבית"ר ירושלים. לצערנו מתחילת העונה לא פתחנו טוב וזה התגלגל כמו כדור שלג, אבל המטרה היא לצאת מהמצב שאנחנו נמצאים בו וזה הזמן להוציא את העגלה מהבוץ".

באשדוד קיוו לעקוץ את בית"ר חסרת הביטחון, אך לא ממש הצליחו, למרות שער מצמק של עידן שריקי. יוסי מזרחי, שלפניו מונחת הרבה עבודה ובעיקר בהגנה, הסביר בסיום: "לצערי אנחנו הוצאנו אותם מהמשבר, הם לא היו כל כך טובים. עשינו שגיאות חמורות בהגנה וכשאתה עושה את זה, קשה לך לנצח קבוצה כמו בית"ר. אשדוד הולכת למאבקי תחתית עד סוף העונה. גם השנה הקבוצה תילחם על החיים שלה".

מזרחי גם נשאל על הדברים שלא ממש עובדים באשדוד ועל כך אמר: "בסוף השנה אני אגיד דברים שהיום אני לא יכול להגיד. אשדוד היא קבוצה לא טובה מספיק. צריך לחשוב איך מתקנים את הדברים, אולי לשנות שיטת משחק או סגנון של שחקנים". על דמיטאר מקרייב, שלא פוגע מתחילת העונה, הוסיף: "מקרייב הוא חלוץ טוב מאוד שנקלע לתקופה קשה הרבה מאוד באשמתי כי הוא חזר לשחק מוקדם מידי. אנחנו נעשה את הכל כדי להחזיר אותו כי בלעדיו נהיה בצרות גדולות מאוד".

משה הרוש מ"הארץ" מוסיף כי בית"ר מגלה עניין בדימיטאר מקרייב. כוונת הדאבליסטית היא להציע לאשדוד בינואר עסקת חבילה, בה יעבירו את החלוץ תמורת כסף ו/או שחקנים.

עדכון ראשון: 21:32, 25/10/08
עדכון אחרון: 10:30, 26/10/08

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully