וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיאוס מרוצה מהניצחון ומאוכזב מקשטן

דור בלך

25.10.2008 / 18:20

מאמן מכבי נתניה לא שכח את המאמן הלאומי ואת פרשת שכטר גם לאחר הניצחון 1:2 על הכח. דודו דהאן: "המזל הלך עם הגדולים"

מכבי נתניה לא ממש מרשימה לאחרונה, אבל זה מספיק לה כדי לצבור נקודות ולהוביל, בצוותא עם מכבי חיפה, את טבלת ליגת העל. הערב (שבת) פגשו שחקניו של לותר מתיאוס את הכח עמידר רמת גן, ולאחר מחצית ראשונה אנמית הם התעוררו וניצחו 1:2. זה לא היה קל, והנתנייתים נהנו מקצת מזל כששחקני הכח הירבו להחמיץ וחשפו הגנה לא מתואמת בשורות היהלומים.

המאמן לותר מתיאוס לא התרגש מהעלייה למקום הראשון. "הצגנו משחק חזק מול קבוצה מאורגנת וטקטית. יש לנו בעיות בחלק הקדמי ונצטרך לפתור אותם, אבל חשוב לזכור שהיו לנו הרבה פצועים מקדימה. עדיין מוקדם לדבר על אליפות, אנחנו מובילים את הטבלה זמנית אבל יש לנו הרבה משחקים קשים בהמשך".

לאחר מכן התייחס מתיאוס לסוגיית איתי שכטר, ואמר: "שכטר שחקן טוב, אבל הוא לא היה מוכן נפשית ופיזית למסע המשחקים של נבחרת ישראל ללטביה. אני מאוד מאוכזב מקשטן. הוא היה יכול להיפגש ולדבר איתי על כך, והייתי אומר לו ששכטר לא מוכן למשחקים - מאמן הקבוצה אמור להיות שותף להחלטה האם השחקן צריך לשחק בנבחרת או לא".

לירן שטראובר, אחד הבולטים בשורות הנתניינים, יודע ששלוש הנקודות היו חשובות מאוד, בלי קשר לדרך. "קשה מאוד להיכנס פה למשחק, אני לא יודע איך אישרו את המגרש - בלתי אפשרי לשחק כאן", אמר השוער, והתייחס לתנאים באיצטדיון ווינטר. "ירדנו למחצית, לותר בדרכו המיוחדת, בנעימות ובשקט, הסביר מה הוא רוצה. שנעיז יותר, שנתקוף יותר, וזה מה שעשינו".

בהכח לא מבינים איפה הבעיה

דודו דהאן, מאמן המפסידים, נשמע מעט מאוכזב בסיום. "הגענו למצבים שלנו, כולל אחד שהוא מאסט בכדורגל. לא שיחקנו טוב אבל גם היריבה לא הטיבה לשחק. חששתי מאוד מהחצי השני, ספגנו שער במצב נייח ואחר כך המשחק נהיה חתול ועכבר", אמר דהאן. "המזל הלך עם הגדולים, אבל אנחנו לא מרימים ידיים. ניאבק בכל משחק, בכל דקה, נשחק טוב יותר מהיום ואין לי ספק שנישאר בליגה בגדול. יגיעו ימים טובים יותר".

ברק בדש, שנכנס הפעם כמחליף ולא הצליח להשפיע על המשחק, התקשה להסביר את הבעיה של קבוצתו. "כל השבוע אנחנו עובדים קשה. דודו והצוות מכינים אותנו על הצד הטוב ביותר, ולמרות הכל אנחנו מפסידים בבית. זה נורא מאכזב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully