וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לונדון קולינג

25.10.2008 / 12:02

ניו אורלינס תארח את סן דייגו בוומבלי, דאלאס תנסה לשרוד מול טמפה ביי, הג'איינטס בפיטסבורג ואינדיאנפוליס חייבת להתקיל את טנסי

החדשות שמגיעות מכיוון סינסינטי הן שקרסון פאלמר סיים את העונה. מעבר לעובדה שמאז הפציעה שלו בפלייאוף 2005 מהתיקול של קימו ואן אולהופן, פאלמר מעולם לא חזר לעצמו, זה עצוב לו ולסינסינטי, שעדיין נלחמת נגד האפשרות שתסיים עונה שלמה ללא ניצחון. חוץ מזה, יש לנו משחק בלונדון השבוע, בהימורים אנחנו עם 8 מ-14 בשבוע שעבר ו-54 מ-101 בסך הכל, ועכשיו אנחנו עוברים לראות מה מכינות לנו הרשתות.

METV:

19:00: ניו יורק ג'טס - קנזס סיטי

22:45: פיטסבורג - ניו יורק ג'איינטס

FOX:

19:00: דאלאס - טמפה ביי

ESPN:

2:30, בין שני לשלישי: טנסי - אינדיאנפוליס

שידורי פוטבול מרוכזים ניתן לראות בכל יום ראשון בפאב "הברון", מוהליבר 4 ראשון לציון. במקום מסך פלזמה ומקרן המשדר שני משחקים במקביל, יחד עם מבצע "בירה ללא תחתית" עד סוף המשחק השני. למידע ובירורים - רן לטוביץ' (אחד החצאים של שיכוריהו ומסטוליהו) - 054-4953453.

פעם שנייה בוומבלי (שעה ראשית - 19:00)

ניו אורלינס (4:3) - סן דייגו (4:3)

שתי קבוצות מאוד מאכזבות, כאלה שאמורות היו להגיע למפגש הזה במאזן חיובי, יעלו לכר הדשא בוומבלי וישאירו ממנו עיי חורבות, כפי שעשו הג'איינטס והדולפינס אשתקד. 90 אלף צופים יחזו בסיינטס, בלי רג'י בוש הפצוע, מנסים למגר במשחק "בית" את הצ'ארג'רס, כשלרעת ניו אורלינס עומדת העובדה שהיא קבוצת חוץ לא ממש טובה, ו-וומבלי הוא לא בדיוק בית. סן דייגו מגיעה אחרי הפסד בבפאלו, כשמגן הפינה אנטוניו קרומארטי בסימן שאלה בשל פציעת ירך.

התחזית: ניצחון לצ'ארג'רס


פילדלפיה (3:3) - אטלנטה (2:4)

אוהדי האיגלס לוטשים בימים אלה את עיניהם ליקירי העיר מהבייסבול, שפותחים בסדרה ביתית של שלושה משחקים מול טמפה ביי בוורלד סירייס, ויודעים שכדי להמשיך את רוח האופוריה בעיר, צריך להתגבר על מאט ריאן והפאלקונס. פילדלפיה תקבל דחיפה משילובם של בריאן ווסטברוק והתופס רג'י בראון שחוזרים מפציעה, אבל הבזים הוכיחו שאין בהם פחד. יהיה משחק מאוד מעניין.

התחזית: ניצחון לאיגלס


ניו יורק ג'טס (3:3) - קנזס סיטי (5:1)

ברט פארב עמד השבוע במרכז הסערה, לאחר הדיווח של ג'יי גלייזר מ"פוקס" על כך שנתן למאט מילן מהליונס את תוכנית המשחק של גרין ביי לפני מחזור 2 העונה. הסיפור הזה מתחיל להתפוגג, כשנראה לפחות כרגע שהפרט הנכון היחיד בו הוא שאכן התקיימה שיחה בין פארב למילן, ומבחינת הג'טס טוב שכך. אחרי ההפסד המבזה באוקלנד, ניו יורק חייבת לחזור למסלול הניצחונות, ואין כמו אחד המרבדים המפוארים של הליגה לעשות זאת. טיילר ת'יגפן יהיה הקוורטרבק הפותח של קיי.סי. כנראה עד סוף העונה, לאחר שגם ברודי קרויל וגם דיימון היוארד כבר לא יחזרו.

התחזית: אם את זה הג'טס לא מנצחים, שיעברו ל-NFL אירופה (ז"ל)


ניו אינגלנד (2:4) - סט. לואיס (4:2)

מאט "אני מאוד מהיר בשחרור הכדור" קאסל והפטריוטס חוזרים מניצחון ביתי מרשים על דנבר, אבל אל תטעו: הברונקוס שיחקו את הפוטבול הטיפש ביותר על הפלנטה מזה שנים והתוצאה לא שיקפה. סטיבן ג'קסון והראמס מתאוששים יפה מהפתיחה הגרועה, ועם הגנת ריצה לא טובה של ניו אינגלנד הם צפויים לחגוג. מצד שני, בל ניכנס לאופוריה מיותרת, לסט. לואיס יש הרבה לשפר, במיוחד במשחק המסירה ובהגנת המסירה. בלי סמי מוריס בעמדת הרץ האחורי, יפנו הפטריוטס לבנג'ארוויס אליס-גרין. רודני הריסון הסייפטי סיים את העונה ואולי את הקריירה בגלל פציעה, ברנדון מריוות'ר יחליפו.

התחזית: קשה מאוד. ניצחון לניו אינגלנד

בפאלו רוצה לברוח

מיאמי (4:2) - בפאלו (1:5)

אם היה מישהו צריך הוכחה שהבילס הם המועמדים המובילים לזכיה ב-AFC מזרח השנה, הוא קיבל אותה בניצחון הנאה על סן דייגו. צ'אד פנינגטון צפוי מאוד להתקשות מול הגנת המסירה של בפאלו, שקטפה שלוש פעמים את פיליפ ריברס בשבוע שעבר. בצד ההגנתי, מיאמי תבקש לעצור את הצמד טרנט אדוארדס ולי אוואנס, שעושים קסמים בשמי בפאלו.

התחזית: ולמרות הכל - ניצחון למיאמי


דטרויט (6:0) - וושינגטון (2:5)

בקרוב יגיע הזמן שבו מסתכלים בדטרויט על המאזן ומגלים לחרדתם שעדיין יש להם 0 ניצחונות ומחצית העונה בפתח. דן אורלובסקי יפתח בעמדת הקוורטרבק של הליונס, כשהוא יודע דבר אחד: ב-20 המפגשים האחרונים ניצחו הרדסקינס לא פחות מ-18 פעמים. קלינטון פורטיס יטחן הרבה קרקע מול הגנת הריצה הכי גרועה בליגה מלבד קנזס סיטי.

התחזית: ניצחון לרדסקינס


דאלאס (3:4) - טמפה ביי (2:5)

יש סיכוי סביר שאם הבאקנירס ינצחו את משחק האש הזה, ג'רי ג'ונס יודיע לוייד פיליפס שהוא מסיים את תפקידו בקבוצה. הקאובויס, המועמדים מספר 1 לסופרבול בפתיחת העונה, נראים כמו עדר של אגואים ללא רועה וגם ללא קוורטרבק. טוני רומו צפוי להיעדר לפחות עד אמצע נובמבר, ובראד ג'ונסון, שהיה איום בסט. לואיס, יחליפו מול הקבוצה שעימה זכה בסופרבול ב-2002. אבל למה לדבר על דברים רעים? בואו נדבר על טמפה ביי, שעם מאזן 2:5 ופוטבול הגנתי נהדר כמו בימים עברו, מובילה את ה-NFC דרום, שהשנה מתברר כחזק במיוחד. ג'ף גארסיה שוב יפתח בעמדת הקוורטרבק וינסה להכניס את הקאובויס לצרות.

התחזית: ניצחון לטמפה ביי


קרוליינה (2:5) - אריזונה (2:4)

הקרדינלס נראים כקבוצה הפחות גרועה במערב, ופוגשים בשארלוט חתולי טרף רעבים שבשבוע שעבר לא השאירו זכר מניו אורלינס. אנקואן בולדין, שסובל משבר בסינוסים, עשוי לשחק באריזונה ומסווג כ"סימן שאלה", וכמוהו הטייט אנד לאונרד פופ. גם התופס די ג'יי האקט עשוי לשוב לפעילות ולשמש כלי נוסף לג'יי דלהום בקרוליינה.

התחזית: ניצחון לפנת'רס


בולטימור (3:3) - אוקלנד (4:2)

שתי קבוצות שחזרו עם ניצחונות נאים בשבוע שעבר ייפגשו בבולטימור. הרייבנס ניצחו במיאמי והריידרס מיגרו בשער שדה מ-57 יארד את הג'טס. בסופו של דבר, ג'מארקוס ראסל הולך לסבול מול ההגנה של העורבים, השאלה אם ג'ו פלאקו יתרגם את זה מהצד השני.

התחזית: יתרגם. ניצחון לרייבנס

ההזדמנות האחרונה של אינדי (שעה ראשית: 22:05-22:15)

ג'קסונוויל (3:3) - קליבלנד (4:2)

הג'אגוארס חוזרים משבוע חופש, וייהנו מהמפגש התוך-ביתי בין טנסי לאינדיאנפוליס, בתקווה לצמצם פערים מהטייטאנס או לעבור את הקולטס במאזן. לשם כך הם צריכים לנצח את הבראונס, שהשעו השבוע את קלן ווינסלו הטייט אנד ממשחק אחד, לאחר שדיבר נגד ההנהלה. אם דרק אנדרסון, שלא הבריק, בלשון המעטה, בהפסד קליבלנד בוושינגטון בשבוע שעבר יפשל, ייתכן שנראה את בריידי קווין על המגרש.

התחזית: ניצחון לג'קסונוויל


יוסטון (4:2) - סינסינטי (7:0)

אז אחרי פתיחה של 4:0, הטקסאנס עומדים, בעיקר בזכות לוח משחקים קל, על סף ניצחון שלישי ברציפות. ריאן פיצפטריק יפתח בבנגאלס עד תום העונה (או עד שיימאס ממנו), במטרה להשיג עם סינסינטי ניצחון ראשון. הטריו מאט שאוב-סטיב סלייטון-אנדרה ג'ונסון נראה מאיים מאוד ביוסטון.

התחזית: על הנייר זה לא כוחות. ניצחון לטקסאנס


פיסטבורג (1:5) - ניו יורק ג'איינטס (1:5)

ועידת פסגה מעניינת ביותר ב"היינץ פילד", בין שתי קבוצות שדוהרות קדימה בבתים שלהן. הג'איינטס חוזרים אחרי ניצחון קל ביותר מול סן פרנסיסקו, הסטילרס ייאלצו להסתדר שוב בלי ווילי פארקר הפצוע בעמדת הרץ האחורי, כשמוולדה מור הוכיח בניצחון על סינסינטי שאין לו בעיה לתפוס את המשבצת. סנטוניו הולמס ייעדר בסטילרס לאחר שהתחשק לו ג'וינט, שניים או שבעים בשבוע האחרון.

התחזית: ניצחון לג'איינטס


סן פרנסיסקו (5:2) - סיאטל (5:1)

זוועת עולם בקנדלסטיק, בין שתיים מהקבוצות המחפירות בליגה. במפגש הקודם ניצחו הניינרס, אבל מאז עברו הרבה מים עכורים בנמלי המפרץ, וסן פרנסיסקו כבר עם ארבעה הפסדים רצופים. בסיאטל, שתיאלץ להסתדר שוב בלי מאט האסלבק הפצוע, המצב לא יותר טוב, ושם מחכים לדראפט.

התחזית: איזה גועל. מותר ששתיהן יפסידו? ניצחון לסיאטל


טנסי (0:6) - אינדיאנפוליס (3:3) - מאנדיי נייט, 2:30

קובעי הלו"ז פגעו בול עם השיבוץ הזה למאנדיי נייט, במשחק שיהיה בבחינת ההזדמנות האחרונה של הקולטס להשיג את הטייטאנס. אלא שאינדיאנפוליס, כפי שנוכחנו בגרין ביי, היא לא אינדיאנפוליס של שנים עברו, ומול ההגנה השלישית בטיבה בליגה צפויים הקולטס ללא-מעט בעיות. לנדייל ווייט וכריס ג'ונסון חזרו ממשחק ענק בקנזס סיטי, ויפגשו הגנת ריצה טובה רק במעט מזו של הצ'יפס. יהיה שמח בנאשוויל.

התחזית: כשמאנינג עם הגב לקיר הוא מתפקד. ניצחון לקולטס.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully