וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה - בני סכנין: מישל דיין יחסר את הוותיקים

יצחק סולומון

24.10.2008 / 15:00

צרפתי, בכר, בן זקן ובלו ייעדרו, אבל הקפטן יניב לביא מתעקש: "נחזור למסלול הניצחונות". חלאיילה: "הקהל שלנו מאוכזב מאיתנו, ובצדק"

"אחרי ההפסד הלא מחויב בשבוע שעבר למכבי פתח תקווה, אנחנו חייבים לעשות את הכל כדי לחזור למסלול הניצחונות", אומר קפטן עירוני קריית שמונה, יניב לביא, ערב משחק הבית של קבוצתו מול בני סכנין (שבת 19:30). ההרגשה בקרב השחקנים היא שהם חייבים לתקן את המעידה בשבוע שעבר.

מהסגל של מישל דיין ייעדרו הפצועים "הוותיקים", גיא צרפתי, ברק בכר, בני בן זקן וירו בלו. צרפתי ובלו חזרו השבוע לאימונים קלים, ההערכה היא שצרפתי יהיה כשיר בעוד שבועיים, במשחק מול הכח עמידר בבית. הקשר יעוזה אבובקרי, שסבל ממתיחה קלה, חזר לאימונים וישחק מחר. מישל דיין צפוי לעלות מול סכנין באותו הרכב שהפסיד למכבי פתח תקווה בשבוע שעבר.

דיין עבד השבוע על החלק ההתקפי של הקבוצה, והדבר מלמד על המגמה ההתקפית שהוא עתיד לשחק מול בני סכנין. כדי לגבש את השחקנים יצאה הקבוצה אתמול לארוחת צהריים משותפת. "רק אם נהיה ביחד, משפחה אחת, יהיו הישגים", הבהיר דיין לשחקנים.

ההרכב המשוער: דני עמוס, רן קוזוק, יניב לביא, סלאח חסארמה, חייר סספדאס, עבאס סוואן, יעוזה אבובקרי, יובל שבתאי, עומר פרץ, יובל אבידור, עדן בן בסט.

חלאיילה: "אנחנו חייבים לנצח"

"אין לנו ברירה, אנחנו חייבים לנצח כדי לחזור למסלול. המקום שלנו בטבלה בהחלט לא מתאים לנו", אומר קשר בני סכנין, חאלד חלאיילה, לקראת המשחק מול קריית שמונה. חלאיילה: "הקהל שלנו מאוכזב מאיתנו ובצדק. גם אנחנו מאוכזבים מהתוצאות שלנו עד היום. חסר לנו ניצחון אחד קטן כדי להחזיר לשחקנים את הביטחון".

המאמן פרדי דוד ערך היום (שישי) את האימון המסכם, בו תרגל את ההרכב שצפוי לעלות מחר. רק שינוי אחד צפוי בהרכב לעומת המשחק מול מכבי חיפה, בשבוע שעבר: חאמד גנאים יחזור על חשבונו של יניב לוזון, שפרק את כתפו וייעדר חודש. גם הקשר חיים בנון לא יהיה בסגל, בעקבות פציעתו באימון לפני שבועיים. חאלד חלאיילה, שנפצע באימון ביום רביעי, לא כשיר במאת האחוזים, אבל כנראה לא יוותר על המשחק החשוב. ההחלטה לגביו תתקבל רק סמוך לשריקת הפתיחה, כאשר אושרי גיטא מועמד להחליף אותו.

פרדי דוד הקרין לחניכיו קטעי וידאו של קריית שמונה, והזהיר אותם: "הם קבוצה טובה, משחקים בבית, יש להם שחקנים מהירים ומסוכנים". ההרגשה בסכנין היא כי מדובר במשחק מפתח, שיקבע את עתידה של הקבוצה בעונה הנוכחית. שחקן בסכנין הגדיר זאת: "ניצחון ואנחנו חוזרים לעצמנו. אם חס וחלילה נפסיד, כנראה שגורלנו יהיה להיאבק בתחתית עד סוף העונה".

שחקנים בקבוצה שיבחו את היושב ראש, חסאן אבו סאלח, על השקט שהוא משדר לשחקנים ומקרין על הקבוצה. "עם לחץ לא נגיע לשום מקום, וחשוב שהאוהדים ידעו זאת", אומר שחקן בקבוצה. בקבוצה יצאו בקריאה לאוהדים להגיע וללוות את השחקנים במשחק בקריית שמונה.

ההרכב המשוער: מאיר כהן, עלי עותמן, יא יא פטי, טל חן, בסאם גנאים, מזואה אנסומבו, חאלד חלאיילה (אושרי גיטא), יחיאל צגאי, חאמד גנאים, רוברטאס פושקאוס, אובודו אוקצ'ה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully