וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכללות: המוקש של סייבן

תומר ספירשטיין ורן לטוביץ'

24.10.2008 / 15:39

אלבמה תשחק מול טנסי, בעוד מחזור גדוש משחקים מרתקים. טקסס נגד אוקלהומה סטייט, אוהיו סטייט בקרב על הביג 10 עם פן סטייט

מחזור משובח יש לנו השבוע, עם מספר מפגשים מרכזיים בין המדורגות בחטיבות הגדולות (ביג-12, SEC וביג-10), כשהמשחק המרכזי של השבוע הוא כנראה המאצ'-אפ על אליפות הביג-10 בין פן סטייט של ג'ו פטרנו לבין אוהיו סטייט של ג'ים טרסל, אבל בואו לא נשכח שגם למדורגת הראשונה שלנו יש משחק לא פשוט בכלל מול הקאובויס של מייק גאנדי. החל מהשבוע, אנחנו עוברים לדירוג ה-BCS, מה שכבר השבוע יכיר לנו מספר קבוצות חדשות שנכנסו לדירוג, בעיקר מהחטיבות הפחות מרכזיות (מה שנקרא – לא-BCS). אז איך מתחילים את המחזור האחרון של חודש אוקטובר? כמו תמיד – בבאנג.

מק'קוי צריך להיות בפוקוס

טקסס (1) – אוקלהומה סטייט (6)

קולט מק'קוי הודיע השבוע שהוא מתכוון להמשיך עוד עונה במכללות, ללא קשר לתמונת המצב בסוף העונה הנוכחית. כרגע, כשהוא מוביל במרוץ להייזמן ולאליפות, קשה לראות איך המניות שלו יעלו עוד יותר, ולכן קחו את ההודעה הזאת בעירבון מוגבל. בינתיים, מק'קוי יצטרך – שוב – להתמודד מול התקפה דורסנית בראשות זאק רובינסון, והגנה לא פחות חזקה, שלפני שבועיים השביתה את צ'ייס דניאל ומיזורי. כרגע, זהו המשחק על ראשות הביג-12 דרום, כשהנהנות העיקריות מהתוצאה שתיפול כאן הן טקסס טק ואוקלהומה. אז שידור כנראה שלא יהיה לנו, ותודה לבייסבול, אבל אנחנו ממליצים לכם בחום לחפש לינק באתרי השידור הרחוקים מביתכם. בכל זאת, רק פעם בשנה זה קורה – רן נגד הקאובויס.

טנסי – אלבמה (2)

מוקש לא קטן לניק סייבן. טנסי ידועה כבר שנים בתור מקום שקשה לנצח בו, אבל אם לקרימסון טייד יש שאיפות אמיתיות לקחת את ה-SEC, זה משחק שצריך לקחת. המתנדבים לא נראים כמו כלום העונה, וגם באמה מתחילה לזייף בשבועות האחרונים. יש לנו הרגשה שיהיה כאן משחק של ממש, שיכול להיגמר לכאן או לכאן.

אוהיו סטייט (9) – פן סטייט (3)

קרב ישיר בין שתי הטוענות לכתר אליפות הביג-10. קשה לנו לראות קבוצה אחרת מהביג-10 משחקת ברוז-בול, וכנראה שזה המשחק על כל הקופה. מבחן חשוב מאוד עבור הניטני ליונס, שבינתיים פירקו את כל היריבות שלהן, אבל גם לא פחות חשוב עבור הבאקאייז, שרוצים לחזור לתמונת האליפות למרות ההפסד לטרוג'אנס.

קנזס סטייט – אוקלהומה (4)

אם בראדפורד ושות' רוצים לחזור לתמונת המאבק על האליפות, אז הפסד במנהטן (קנזס) לא בא בחשבון. הוויילד-קאטס יכולים להעמיס נקודות על הלוח, הבעיה שלהם היא שלרוב הם חוטפים בערך כפול ממה שהם שמים, וזו משוואה שהסונרס בהחלט יכולים לחיות איתה. סמנו 2 בטופס.


אריזונה – דרום קליפורניה (5)

אחרי הפוגרום שביצעו הטרוג'אנס בשבוע שעבר בוושינגטון סטייט, הם מגיעים למשחק אחר לגמרי מול קבוצה עם שאיפות לחזור לרלוונטיות. אנחנו מציעים לפיט קארול לא לזלזל יותר מדי, כי הוויילד-קאטס האלה יכולים להיות מוקש.

לואיזיאנה סטייט (13) – ג'ורג'יה (7)

אין הרבה יותר מעניין מהמשחק הזה. האלופה פוגשת את מי שסיימה את העונה הקודמת עם תקוות גדולות ויכולת מדהימה. הטייגרס אמנם מתקשים בשבועות האחרונים במשחק הריצה שלהם, אבל ההגנה שלהם תמיד משאירה אותם בתמונה. הבולדוגס מתחילים שוב להראות את הכושר של תחילת העונה (אותה פתחו כמדורגים 1), ונואושון מורנו יצטרך לעבוד קשה מאוד כדי שמארק ריכט יחייך בסוף המשחק הזה.

שוטאאוט בלורנס

קנזס (23) – טקסס טק (8)

שוב מבחן חשוב להגנת הג'יי-הוקס, שמארחים את ההתקפה האווירית המפחידה של גרהאם הארל. מצד שני, גם הצד ההגנתי של הרד-ריידרס לא נראה משכנע בזמן האחרון, וזה לא זמן טוב בשבילם לפגוש את טוד ריסינג. אחרי שבועיים בהם זכינו לראות את הארל וקראבת'רי בשידור ישיר, יהיה חבל לפספס דווקא את השוטאאוט הזה בלורנס.

פלורידה (10) – קנטאקי

הגייטורס נראים מפחיד מאוד, במיוחד אחרי שאורבן מאייר הצליח למצוא סוף סוף את ההתקפה שכולם חשבו שתהיה לגייטורס בתחילת העונה. מצד שני, משחק היריבות מול קנטאקי (הרצף הארוך ביותר כיום) הוא לא משחק שיש לזלזל בו, והוויילד-קאטס הם קבוצה הרבה יותר טובה ממה שמראה הדירוג שלה.

סאן חוזה סטייט – בויזי סטייט (12)

המשחק המוקדם שישוחק היום (שישי) לא אמור להוות בעיה גדולה מדי עבור הברונקוס של כריס פיטרסון, שאמורים להמשיך כל הדרך אל בול מרכזי, עם זכרונות נעימים מהפיאסטה-בול של לפני שנתיים.

טי.סי.יו (14) – וויומינג

הצפרדעים המקורננות נכנסו חזק לדירוג אחרי הניצחון על הקוגארס של בריגהם יאנג, והם צפויים להמשיך במומנטום עד למשחק מול היוטס.

מיזורי (15) – קולורדו

מבחן חשוב עבור הקבוצה של צ'ייס דניאל, שנאלץ לראות את ההגנה שלו קורסת בשבועות האחרונים. קולוראדו – כפי שאמרנו לכם לא פעם – יודעת לשגע את התקפת היריבה, למרות שהמשחק הזה במיזורי.

לואיוויל – דרום פלורידה (16)

השוורים ממשיכים להיות הקבוצה הדומיננטית בביג-איסט, אבל כבר רואים את פיטסבורג נושפת בעורפם. יחד עם השיפור ביכולת של המאונטנירס מווסט וירג'יניה, יכול להיות שאנחנו מתחילים לראות קרב משולש על ראשות החטיבה. שני ניצחונות בחוץ הם הכרח בשבועיים הקרובים, כדי להגיע למשחק האחרון של העונה (בווסט וירג'יניה) ולהיאבק על הזכות לשחק בבול גדול. לפני זה, מאט גרות'י יצטרך להמשיך ביכולת הנהדרת שלו.

פיטסבורג (17) – ראטגרס

הקבוצה הכי מרשימה כרגע בביג-איסט לא אמורה להיתקל בבעיות מול ראטגרס החלשה, בטח שלא בבית. להשון מק'קוי יערים את היארדים וינוח טוב-טוב לקראת המשחק בשבוע הבא בסאות' בנד מול האייריש.

זמן להפריד בין ילדים לגברים

ג'ורג'יה טק (18) – וירג'יניה

הצרעות פותחים סדרה של חמישה משחקים קשים, שיכולים להעלות אותם, בסופו של דבר, הכי גבוה שאפשר, או להשאיר אותם בלי בול בכלל (וירג'יניה, פלורידה סטייט ומיאמי בבית, צפון קרוליינה וג'ורג'יה בחוץ). זה הזמן לפריד בין הילדים לגברים, והקאוואלירס מהעבר השני נראים לא רע בכלל.

טולסה (19) – סנטרל פלורידה

הגולדן הוריקן חוגגים גיחה ראשונה לדירוג, ואל תטעו – להיות בלתי מנוצחת בסוף אוקטובר זה כבוד, גם אם אתה בא מחטיבת הקונפרנס-USA. מה שכן, יש להם יותר זמן להנות מהדירוג, כי המשחק הזה ישוחק רק בראשון בערב.

בול סטייט (20) – איסטרן מישיגן

הקבוצה קטנה מאינדיאנה ממשיכה לעשות שמות במיד-אמריקן קונפרנס (ה-MAC). איסטרן מישיגן לא אמורה להערים קשיים מיותרים על נייט דייויס ומיקאל לואיס.

בריגהם יאנג (21) – לאס וגאס נבאדה

הקוגארס רוצים להתחיל רצף חדש של ניצחונות, אחרי שהקודם נקטע בשבוע שעבר, אבל מקס הול צריך לזכור שהמורדים מוגאס כבר הפתיעו העונה את אריזונה סטייט.

אינדיאנה – נורת'ווסטרן (22)

עוד כניסה לקבוצת ביג-10 לדירוג. מוצדקת או לא, כבר השבוע יש להם מבחן לא פשוט בחוץ מול ההוז'רס, שעושים קולות של קבוצה.

פרדו – מינסוטה (24)

הקבוצה שהייתה מדורגת במקום האחרון בביג-10 בתחילת העונה מוצאת את עצמה בדירוג, מה שיכול להסתיים כבר בשבת במגרש הקשה של הבוילרמייקרס, שירצו להוציא את העצבים שהגיעו מההפסדים האחרונים (ארבעה ברציפות).

פלורידה סטייט (25) – וירג'יניה טק

טומי באודן פוטר בשבוע שעבר, אבל דווקא לאבא שלו (בובי) יש סיבה טובה לחייך, אחרי שהסמינולס נכנסו לדירוג. פלורידה סטייט מנסה לחזור לימי הזוהר של שנות התשעים, והדרך לשם עוברת במשחק לא פשוט בבית מול ההוקיס.

אז שוב הבייסבול מונע מאיתנו לראות את המפגשים הטעונים שצפויים לנו השבוע, ואנחנו כבר לא יכולים לחכות שזה יגמר. תגדילו את רוחב הפס באינטרנט, ותנסו לתפוס מה שאפשר, כי באמת – אוטוטו זה כבר נגמר. שיהיה סוף שבוע טוב לכולנו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully