וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס אשדוד - בית"ר ירושלים: קאלה לא בסגל

דור בלך

24.10.2008 / 15:23

בבית"ר ירושלים ייאלצון להסתדר ללא השוער הקרואטי, שהיה מתוכנן לפתוח אבל לא עבר את מבחן הכשירות. עכשיו, זה הרבה יותר מפחיד

כאילו שלא חסרות לה צרות, בית"ר ירושלים תיאלץ להסתדר ללא השוער טברטקו קאלה במשחק החוץ מול מ.ס אשדוד. השוער הקרואטי היה מיועד להרכב אחרי שכבר התאמן ביום שישי, אלא שבסופו של דבר - הצוות המקצועי החליט שלא לסכן אותו בעקבות מבחן הכשירות שנערך לו בשבת בבוקר.


עטר, שתרגל שלשום מערך של 4:5:1, המשיך בשיטה גם אתמול (שישי), ויעלה עם ברק יצחקי לבדו בחוד, כשזנדברג וברוכיאן יתמכו בו מהאגפים. ברוכיאן כזכור נפצע ביום רביעי, אך ערך אתמול והיום אימונים מלאים ויפתח מחר. עידן טל ייכנס להרכב כקשר נוסף על חשבונו של טוטו תמוז.

בחוליית ההגנה אלירן דנין ימשיך לקבל את הקרדיט ולפתוח בעמדת המגן השמאלי. תומר בן יוסף יפתח לראשונה בקדנציה של עטר במקומו של שמעון גרשון. פרט ליכולת הדלה של הבלם לאחרונה, גרשון גם שוחח עם עטר וביקש ממנו להשתחרר מהאימונים על מנת להחלים לחלוטין מפציעה במפשעה אותה הוא סוחב כבר תקופה ארוכה.

"זה כבר נהיה מצחיק להגיד את זה כל שבוע מחדש, אבל זה המשחק בו נוכיח לכולם שאנחנו עדיין בית"ר הגדולה", סיפר שחקן בקבוצה. "למרות המצב הלא מזהיר, האווירה בקבוצה טובה. עבדנו קשה ואנחנו מגיעים לאשדוד בשביל לנצח".

משה אוחיון התייחס למפגש מול קבוצתו לשעבר: "מחר יום מיוחד, זה איזה שהוא 'דרבי'. יהיה נחמד בפעם הראשונה לשחק נגד אשדוד, אני לא רגיל לזה, אבל צריכים לעשות הכל בשביל הקבוצה, לכן אנו מקצוענים. אשדוד זו קבוצה שאני אוהב ואין לי בעיה שייקחו נקודות, אחרי המשחק נגדנו. אני מקווה שנבקיע שער מוקדם, אשמח להבקיע גם בעצמי. אנחנו לא במצב אידיאלי. אני מקווה שהחל משבת נשיג ניצחון ונצא לדרך חדשה, אמנם אנחנו אומרים את זה זמן רב אך אני מקווה שהפעם זה באמת יקרה".

הרכב משוער: אוריאל הרוש, אריק בנאדו, תומר בן יוסף, אלירן דנין, כריסטיאן אלברז, דרק בואטנג, עידן טל, מיכאל זנדברג, דאריו פרננדס, אבירם ברוכיאן, ברק יצחקי.

אשדוד רוצה לשמור על הבית

מ.ס. אשדוד תארח מחר את בית"ר ירושלים ותנסה לשמור על מאזן הבית המושלם שלה עד כה, שני ניצחונות משני משחקים באצטדיון הי"א.

באשדוד קיבלו בצורה קשה את ההפסד לבני יהודה בשבוע שעבר ויודעים שהפסד נוסף יסבך את הקבוצה בחלק התחתון של הטבלה. המאמן יוסי מזרחי צפוי לערוך מספר שינויים בחוליית ההגנה שלו כאשר הבלם כריסטיאן גונזאלס, שלא נטל חלק במשחק הקודם יחזור למרכז ההגנה, ורחמים צ'קול ימשיך למלא את מקומו של אדיר טובול הפצוע באגף שמאל. המאמן עדיין מתלבט לגבי עמדת המגן הימני כאשר מתן אוחיון הצעיר עשוי להחליף את ליאור ראובן.

בשאר ההרכב לא צפויים שינויים כאשר דוד רביבו וקובי דג'אני ימשיכו להנהיג את חוליית הקישור ועידן שריקי יתופקד לצידו של דימיטאר מקרייב בחוד. הבולגרי, שעדיין לא כבש העונה, מחפש את שער הבכורה שלו ובאשדוד ממתינים בסבלנות. "ברגע שהוא יכבוש את הראשון אי אפשר יהיה לעצור אותו, הוא החלוץ הכי טוב בארץ", אמרו השבוע בעיר הנמל.

הרכב משוער: ג'זגוז' שמוטולסקי, ליאור ראובן (מתן אוחיון), כריסטיאן גונזאלס, רוג'ריו דוס סנטוס, רחמים צ'וקול, יוסי אופיר, קובי דג'אני, ברוך דגו, דוד רביבו, עידן שריקי, דימיטאר מקרייב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully