וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פ"ת - מכבי פ"ת: הכי גדול במזרח התיכון

24.10.2008 / 15:12

ההתרגשות במלאבס לא יודעת גבול. רונן אלעד: "אצלי אין דבר כזה לא לנצח דרבי". איציק לוזון: "מבחינתי להפסיד ולנצח עשרה משחקים אחר כך"

"גם מבחינת רונן אלעד אין דבר כזה לא לנצח דרבי", כך אמר הבעלים של הפועל פתח תקוה, רונן אלעד, לקראת הדרבי בין הקבוצות. "יש משנה תוקף לאמירה הזאת, של 'לנצח דרבי', ורצון עז של שני הצדדים לנצח. אתה רואה את האווירה ומבין כמה ניצחון חשוב. מצד שני, בוא לא נגרר ונסחף. ניצחון לא מעניק לנו ארבע נקודות"

"המשחק הזה חשוב לנו כי אנחנו רואים כמה זה חשוב לאוהדים", המשיך אלעד, "אנחנו רוצים לנצח כל משחק ולא רוצים לאכזב, במיוחד בגלל ההשקעה של האוהדים מחוץ למגרש. כל מחנה שומר היום את הקלפים קרוב לחזה, נעשים פה מאמצים אדירים לפני המשחק".

שביט אלימלך, שאתמול עלה ספק אם יוכל לפתוח במשחק, ערך אימון מלא. המנהל המקצועי זאב זלצר אמר: "אני מאמין שהוא יפתח. הוא מרגיש יותר טוב". למאמן אלי מחפוד ולזלצר אין כוונה לשנות את ההרכב. ג'וניור ויסה ימשיך להנהיג את הקבוצה מאחורי החלוצים, שמעון אבוחצירה, מלך השערים וההפתעה הנעימה של הליגה עד כה, ינסה לסדר לעצמו גול שביעי לפחות בשבעה מחזורי ליגה.

כפי שנכתב כבר אתמול, בקבוצה דרוכים לקראת הדרבי שייערך במוצאי שבת, אבל מגלים אופטימיות זהירה בעקבות נתוני הסטטיסטיקה. עד כה נערכו 100 מפגשים בדרבי, מתוכם 38 ניצחונות להפועל, 33 תוצאות תיקו ו-29 ניצחונות למכבי, אך הניצחון האחרון של הפועל בדרבי הושג ב-12 בנובמבר 2005, כמעט לפני שלוש שנים.

זה היה ניצחון מתוק שהושג לאחר יותר משלוש שנים (קדם לו תבוסה 3:0 בספטמבר 2002, מצמד של יוסי רוזן) ללא טעם של ניצחון על הלוזונים. הפועל ניצחה 1:2 כשהיא נהנית מיתרון של שני שערים במחצית הראשונה (מנור חסן בפנדל, יוסי שבחון). במחצית השניה הצליח עומר גולן לצמק. המאמן אז היה ניר לוין שהחליף בשבוע שקדם למשחק את רפי כהן.

חמשת משחקי הדרבי האחרונים הסתיימו בשלושה ניצחונות של מכבי (0:2 בפברואר 2006, 0:1 בספטמבר 2006 ו-0:1 בינואר 2007), ובשתי תוצאות תיקו (1:1, באפריל 2006 ובמאי 2007, שני מחזורים לסיום העונה הסדירה). מחרתיים (ראשון) אמורים להחליט בקבוצה מה יהיה עונשו של החלוץ אחמד קאסום, שיישב מחר ביציע, לאחר שעלה לוועדת משמעת חשאית בנוכחות חברי ההנהלה.

במכבי פתח תקוה לא ערכו אסיפות לפני המשחק. הקבוצה תחסר שוב את קובי גנון הפצוע ונאור פסר יחליף אותו בעמדת המגן השמאלי. כזכור, לאחר הניצחון בשבוע שעבר על עירוני קריית שמונה הפתיע גיא עזורי את השחקנים ואמר להם כי יש לשים לב דווקא לטעויות מהמשחק ולהפיק לקחים. מנהל הקבוצה, איציק לוזון: "חשיבות מיוחדת לדרבי? מצדי להפסיד את המשחק הזה ולנצח עשרה משחקים אחר כך".

הרכב משוער, הפועל פתח תקוה: שביט אלימלך; אורי אוזן, סטיבן אופיי, גל כהן, אבי ריקן; אייל שן, קוני ג'קארידג'ה, יוסי רוזן, ג'וניור ויסה; פטי נימבה, שמעון אבוחצירה.

הרכב משוער, מכבי פתח תקוה: אוהד כהן, אסמעיל עאמר, מוראד מגמאדוב, בובאן גרנצ'ארוב, נאור פסר; סולי צמח, סירמאנה דמבלה, דליבור סטבאנוביץ', עומר בוקסנבוים; פאבלו בסטיאניני, ליאור אסולין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully