וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקריית שמונה דואגים לאיכות החיים של השחקנים

יצחק סולומון

23.10.2008 / 21:30

חלק מהזרים ואנשי ההנהלה קיבלו מכוניות חדשות ומרווחות, והקבוצה יצאה לארוחת גיבוש לפני המשחק נגד סכנין. ורק דיין מודאג משאננות

בקריית שמונה אוהבים לפנק את השחקנים. היום (חמישי) התלהבו הזרים של המועדון וחלק מאנשי המנהלה, כאשר גילו כי הוחלט לשדרג להם את הרכבים השכורים. אלה שהתרגלו לנסוע עד כה על יונדאי ג'ז קטנטנה, יוכלו מהיום להתרווח בשברולט אופטרה. בין מקבלי הרכבים היה גם ירו בלו, שמחלים מפציעה קשה, ועד כה לא שיחק באף משחק, והמנהל המקצועי של מחלקת הנוער, אמנון רז.

בסיום האימון היום יצאו השחקנים לארוחת גיבוש, באחת המסעדות בקריית שמונה. המאמן, מישל דיין, שאתמול הזהיר את חניכיו משאננות, ולא כל כך אהב את ההתנהלות שלהם, הסביר לחניכיו כי הם צריכים לבוא מפוקסים בשבת, מול בני סכנין, שתגיע למשחק כמו חיה פצועה ותבקש להתאושש מפתיחת העונה הגרועה דווקא בקריה.

באימון היום עבד דיין בעיקר על החלק ההתקפי, רמז למערך שהוא מתכוון להעלות בשבת. גיא צרפתי וירו בלו המשיכו באימונים אישיים בצידי המגרש, יחד עם מאמן הכושר, ערן שדו, במסגרת תכנית השיקום שהוכנה להם. בקריה מקווים שירו בלו יהיה כשיר עד חודש ינואר, צרפתי צפוי להיות כשיר בעוד שבועיים.

בקריה מודעים לעובדה שאחרי התעניינות השיא במשחק הבית האחרון, מול בית"ר ירושלים, צפויה ירידה בהתעניינות הקהל לקראת המשחק מול סכנין, ויצאו בקריאה לאוהדים להגיע ולעודד את הקבוצה. מחר (שישי) תתקיים מכירה מוקדמת של כרטיסים בין השעות 11:00 ל- 13:00 בקופות האצטדיון העירוני. ביום ראשון הקרוב יחל שזרוע במגרש בקריית שמונה, ולכן יעברו האימונים בחודש הקרוב למגרש בקיבוץ כפר בלום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully