וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בירנבוים: "כל התזמורת צריכה לעבוד כדי לנצח"

23.10.2008 / 21:44

מאמן מכבי ת”א גונן על הרכז שלו, קרלוס ארויו, אחרי ההפסד 81:79 לציבונה זאגרב. גרין: ”הראנו לחימה הרבה דקות בהגנה”, אליהו: ”לא נעים לפתוח כך עונה”

כמה חיכו במכבי תל אביב לראות האם יש שוני בין משחקי ההכנה לבין הדבר האמיתי, היורוליג. מסתבר שהרבה חדש אין, קרלוס ארויו זה לא מה שחלמו עליו, והצהובים ירדו מנוצחים במשחקם הראשון העונה באירופה, 81:79. למרות זאת יש כמה נקודות אור כשד'אור פישר היה מצוין וקלע 26 נקודות, כשגם יניב גרין תרם רבות מתחת לסל.

למרות זאת, התסכול הוא גדול, ואת ההסברים ניסה לנפק אפי בירנבוים, מאמן הקבוצה, בסיום, כשאמר: "כמובן שכשאתה מפסיד אתה רואה הרבה דברים שצריך לתקן. המשחק שלנו לא הכי שטף, אבל מבחינה הגנתית שמרנו טוב מאוד וכל עוד היינו בשיטה שלנו שמרנו מצוין. כל פעם שפספסנו, קיבלנו שלשות".

על ארויו, שסיים משחק רע שכלל 10 נקודות עם שלושה איבודים ו-2 מ-8 ל-3, אמר בירנבוים: "קרלוס לא שיחק טוב היום, אבל כל התזמורת צריכה לעבוד כדי לנצח. לא מספיק ששחקנים ייתנו תפוקה בפנים. תפוקה מהגארדים הייתה מביאה לנו ניצחון".

על מה שהכריע את המשחק, הוסיף מאמן מכבי תל אביב: "במשחק מהסוג הזה, הדברים הקטנים הם אלה שמכריעים והפסדנו בגלל הדברים הקטנים האלה, כמו זריקות העונשין שקלענו ב-60 אחוז. ניסינו המון, נלחמנו, אבל זה לא היה מספיק. יש לנו הרבה שחקנים חדשים וחלקם הגיעו רק לפני שלושה ימים, אבל זה לא חשוב. זה כדורסל וזה התפקיד שלי לחבר אותם יחד מהר ככל האפשר. אנחנו צריכים לשחק טוב יותר בהתקפה ולהניע את הכדור טוב יותר. אם כל אחד יעשה את זה אנחנו ניראה יותר טוב".

פראסוביץ': "הניצחון נתן לנו זריקה של ביטחון עצמי"

יניב גרין, שהיה מצוין לאורך כל המשחק, אמר בסיום: "היה משחק מאוד אגרסיבי של שתי הקבוצות. היו לנו הרבה דקות טובות, במיוחד בהגנה. היה הרבה רצון, לחימה ומוטיבציה חוץ מכמה טעויות שעשינו בסוף וכמה שריקות לא נכונות של השופט שעשו את ההבדל. יש המון דברים חיוביים שאנחנו יכולים לקחת להמשך מהמשחק הזה כמו האגרסיביות והמוטיבציה והלחימה בהגנה שהראינו במשך הרבה דקות. יש לנו עוד דברים לשפר ואנחנו כבר חושבים הלאה". על היכולת האישית שלו אמר: "אני בכושר טוב והגעתי איתו מהנבחרת. אני אנסה לתרום כמה שיותר את היכולת הזו לקבוצה ובעיקר במשחק ההגנה".

ד'אור פישר, שסיים משחק מצוין עם 26 נקודות, פתח את סיכום המשחק שלו דווקא עם התייחסות אישית ואמר: "החברים שלי חיפשו אותי והם ראו את הג'אמפ-שוט הולך הערב. ניסיתי להיות אגרסיבי וזה השתלם. למרות זאת זה קשה להתחיל את העונה עם הפסד, כך שכשנחזור לישראל, נצטרך לראות את סרט המשחק, לצפות בבעיות שלנו וננסה להשתפר. שום דבר לא ממש הפתיע אותי אצל ציבונה. כמה מהשחקנים הטובים שלנו לא קלעו ולפעמים זה הולך בכיוון הזה".

ליאור אליהו, שפתח באופן מפתיע בחמישייה וסיים עם 14 נקודות, אמר: "עשינו הכנה טובה למשחק ונתנו מלחמה גדולה על הפרקט. אני חושב שבסוף דווקא השלשה של מרשל גמרה את המשח כי עד אז היינו בתמונה ויכולנו לנצח. שיחקנו אגרסיבי מאוד וקיבלנו מהם ריבאונד התקפה, אבל לא ניצלנו את זה. זה לא טוב ולא נעים התחיל את העונה ככה, אבל ביום ראשון יש לנו את גליל ואנחנו ממשיכים הלאה".

הרבה חיוכים נראו אצל ולימיר פראסוביץ', מאמן ציבונה, ששלט במשחק היטב וסיכם: "הניצחון הזה מאוד חשוב לנו מכיוון שיהיה קשה לזכות בראשות הבית עם אולימפיאקוס, מלאגה ומכבי תל אביב. זה נתן לנו זריקה של ביטחון עצמי וזה אמור לתת לנו דחיפה להמשיך לעבוד קשה".

על מה שעשה את ההבדל, אמר פראסוביץ': "המפתח היה הנכונות שלנו לשחק הגנה, משהו שהוא לא קל נגד קבוצה כמו מכבי, שמשחקת מאוד אגרסיבי בהתקפה. בנוסף היו מספר שחקנים שנתנו משחק מצוין הערב, כמו דאבור קוס, רול מארשל וניקולה פרקאצ'ין. גם ארל קאלוואי נתן משחק הגנה מצוין מול ארויו".

ודראן ווקושיץ', שסיים ללא נקודות אך עם שבעה ריבאונדים, אמר: "המפתח היה שעצרנו את השחקן הכי טוב שלהם, קרלוס ארויו. הוא הלך לאיבוד קצת, שיחק פחות טוב ממה שציפינו וכנראה פחולת ממה שהוא ציפה. בכל מקרה, זה שיחק לידיים שלנו והדרך שבה נלחמו על כל כדור השתלמה, כמו גם הסבלנות שהייתה לנו בהתקפה ובהגנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully