וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה: תומר סויסה מסרב להתייאש

יצחק סולומון

23.10.2008 / 12:48

החלוץ הצעיר, שבעונה שעברה שיחק אצל בן שמעון והעונה בעיקר מבלה על הספסל, מספר: "אין לי תלונות למישל דיין, אמשיך להילחם"

"אני לא מתייאש. זה מדרבן אותי להצליח ולהוכיח את עצמי יותר. אני עוד צעיר, לא עברתי ולא עשיתי עדיין כלום בכדורגל. מדובר בליגת העל וקבוצה לא יכולה להרשות לעצמה לקחת סיכון. לאט לאט. אהיה טוב וארכוש את המקום שלי. אני לא חושש. זמני יגיע", כך אומר החלוץ הצעיר של עירוני קרית שמונה, תומר סויסה, שבעונה שעברה קיבל דקות משחק אצל רן בן שמעון, אבל העונה מבלה בעיקר על הספסל, לאחר שלקבוצה הגיעו חלוצים נוספים, עדן בן בסט, עומר פרץ ואגודה קאובינה.

"קשה מאוד. אני לא מכחיש ולא משקר", אומר סויסה על הישיבה הממושכת על הספסל, לאחר שרק לפני מספר חודשים סומן כחלוץ העתיד של המועדון. "אני עובד קשה, לא נותן לעצמי שום הנחה, מאמין שההזדמנות שלי תבוא. אני צריך להיות סבלני. ההזדמנות תגיע, אין לי ספק. אני מקבל בהשלמה את הבחירה של המאמן, ואין לי שמץ של תלונה כלפיו".

סויסה מספר שלמרות שהוא לא משחק, הוא מקבל מחמאות מהמאמן, מישל דיין. "לא מזמן, לפני אחד המשחקים הייתי חולה. לא התלבשתי. ניצלתי הפסקה שהייתה בדרך למשחק לשיחה עם מישל. הייתה לנו שיחה כנה וטובה. הוא אמר לי שהוא אוהב אותי, מעריך אותי, ובונה עלי כשחקן. אני זוכר את המלים שלו. הוא אמר לי 'אתה תשחק אצלי עד שיימאס לך'. ולמרות הדברים האלה אמרתי לו שאם יש בעיה אני מבין אותו ואין לי שום בעיה לעזוב. הוא חזר על הדברים ואמר לי שאני עוד אשחק".

"אין ספק שזו אמורה להיות שנת מבחן שלי", אומר סויסה, אבל לא מרים ידיים. "יש לי אופי חזק והמון נחישות, אבל אני נמצא במצב לא קל. המעבר מקבוצת נוער, שבה הייתי שחקן ראשי, מבקיע שערים, משחק כל המשחק, למצב שבו אני לא יודע אם אשחק אפילו כמה דקות, הוא לא קל לי, אבל אני נמצא עכשיו במבחן אופי, ואני אוכיח בעיקר לעצמי שאני מסוגל להגיע לאן שאני רוצה להגיע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully