וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שביט אלימלך בספק לדרבי של פתח תקוה

23.10.2008 / 12:32

השוער נפצע באימון המסכם של הקבוצה, שניר דורי בכוננות. אחמד קאסום עלה לוועדת משמעת לאחר שהתברר כי נותח ללא אישור הקבוצה

חלוץ הפועל פתח תקוה אחמד קאסום עלה לפני כשבועיים לוועדת משמעת שהתנהלה בחשאיות מוחלטת, בעקבותיה הוא עשוי לספוג קנס כספי מהמועדון ואפילו עונש כבד יותר. במועדון טענו כי קאסום, שעבר ניתוח בברכו, נותח למרות המלצות של הצוות הרפואי של לנתחו.

התקופה בה עבר את הניתוח קדמה למועד ההעברות שנסגר לאחרונה. בפתח תקוה עשו מאמצים לשחרר את השחקן, אבל קאסום לא הופיע לאימונים ויצר קשר רק לאחר מועד הניתוח. בוועדת המשמעת נכחו, בין היתר, המנכ"ל אפי צפריר ופרקליט המועדון, עו"ד שי אליאס.

גורם בקבוצה אישר את הידיעה ואמר: "קאסום אכן עלה לוועדת משמעת והוא ייענש על פי הסנקציות הקבועות בתקנון. ביום ראשון תדעו הכל". קאסום אישר כי עלה לוועדת המשמעת אך סירב להגיב לידיעה.

בינתיים מתברר כי צרות מגיעות דווקא מכיוונו של השוער, שביט אלימלך, שעשוי להיעדר מהדרבי בשל פציעה. מצבו של אלימלך, שנפצע באימון הערב של הפועל פתח תקוה, השוער בגלל פציעה, יתבהר מחר ואז יוחלט אם הוא ישחק או שמא שניר דורי, שוערה השני של הקבוצה, הוא זה שיפתח.

משחק הדרבי של פתח תקוה בין הפועל ומכבי שייערך ביום שבת (18:30, האורווה) יועבר בשידור ישיר בספורט 2.

אחרי שלוש שנים: בהפועל מחפשים ניצחון בדרבי

בקבוצה דרוכים לקראת הדרבי שייערך במוצאי שבת, אבל מגלים אופטימיות זהירה בעקבות נתוני הסטטיסטיקה. עד כה נערכו 100 מפגשים בדרבי, מתוכם 38 ניצחונות להפועל, 33 תוצאות תיקו ו-29 ניצחונות למכבי, אך הניצחון האחרון של הפועל בדרבי הושג ב-12 בנובמבר 2005, כמעט לפני שלוש שנים. זה היה ניצחון מתוק שהושג לאחר יותר משלוש שנים (קדם לו תבוסה 3:0 בספטמבר 2002, מצמד של יוסי רוזן) ללא טעם של ניצחון על הלוזונים. הפועל ניצחה 2:1 כשהיא נהנית מיתרון של שני שערים במחצית הראשונה (מנור חסן בפנדל, יוסי שבחון). במחצית השניה הצליח עומר גולן לצמק. המאמן אז היה ניר לוין שהחליף בשבוע שקדם למשחק את רפי כהן.

חמשת משחקי הדרבי האחרונים הסתיימו בשלוש ניצחונות של מכבי (2:0 בפברואר 2006, 1:0 בספטמבר 2006 ו-1:0 בינואר 2007), ובשתי תוצאות תיקו (1:1, באפריל 2006 ובמאי 2007, שני מחזורים לסיום העונה הסדירה).

עדכון ראשון: 23/10/08 12:00
עדכון אחרון: 23/10/08 21:32

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully