וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראובן עטר: "השחקנים לא רגילים למאבקים האלה"

דור בלך

23.10.2008 / 11:55

מאמן בית"ר ירושלים הסביר למה קבוצתו מתקשה בליגה והוסיף: "המצב לא טוב, אבל אפשר לתקן". ברק יצחקי: "אין אף שחקן שבע בקבוצה". תמוז נקנס ב-2,000 דולר

בית"ר ירושלים המשיכה היום (חמישי) בהכנותיה לקראת משחקה ביום שבת באשדוד נגד הקבוצה המקומית. המאמן ראובן עטר ערך תדריך וידאו לפני האימון. עטר הקרין קטעים ממשחק התיקו 2:2 נגד הפועל פתח תקוה ועבר עם השחקנים על הטעויות במשחק.

שמעון גרשון לא התאמן היום עם חבריו, בעוד אבירם ברוכיאן ערך אימון מלא ותורגל בהרכב. עטר תירגל היום מערך הגנתי יותר של 1:4:5, כשברק יצחקי הוצב לבדו בחוד, זנדברג ועידן טל בקישור, ותמוז ובן שושן נותרו על הספסל.

טוטו תמוז, שזעם במהלך המחצית במשחק מול הפועל פתח תקוה והשליך בקבוק מים, נקנס על ידי ועדת המשמעת של הקבוצה ב-2,000 דולר ועוד 5,000 על תנאי.

"היו יותר מדי טעויות", אמר עטר לשחקניו במהלך האימון, "במשחק מול הפועל פתח תקוה. פתחנו טוב עם 20 דקות של לחץ ומוטביציה, אך הבעיה הייתה שהלחץ נמשך מעט זמן. אני מקווה שבשבת נשכיל לעשות את זה כל המשחק".

השוער טברטקו קאלה, שנפצע והוחלף במשחק נגד המלאבסים, ערך אימון ריצה. רק מחר (שישי) יהיה ברור אם השוער הקרואטי יהיה כשיר ויוכל לקחת חלק במשחק. בינתיים, בקבוצה מכינים את השוער הצעיר אריאל הרוש לעלות בהרכב, אולם בקבוצה מאמינים כי קאלה יהיה כשיר בסופו של דבר.

"יש לחץ. בית"ר זה מועדון לחוץ ותמיד זה היה ככה", אמר החלוץ ברק יצחקי, "אבל נבוא מוכנים יותר השבוע למשחק נגד אשדוד. אנחנו באים במטרה לנצח כי חשוב לנו להשיג שלוש נקודות. יש לנו שחקנים טובים, אולם נקלענו לכדור שלג ואנחנו חייבים לעצור אותו. אני לא מכיר אף שחקן בבית"ר ששבע. אין שחקן שלא אוהב תארים ולא שואף לניצחון.

"פתחתי לא טוב את העונה", התוודה יצחקי. "לא עשיתי הכנה מסודרת עם הקבוצה ולא הייתי בכושר, אבל אני מרגיש טוב יותר עכשיו. אני מאמין שהשערים יתחילו להיכנס. תמיד קשה לשחק באשדוד כי זה מגרש קטן עם הרבה אירועים, אבל נתכונן בהתאם ונבוא כדי לנצח".

עטר: "השחקנים הוותיקים צריכים לדעת איך לצאת מזה"

המאמן ראובן עטר הוסיף עוד לגבי היכולת של השחקנים: "הם סובלים מחוסר ביטחון וזה בא לידי ביטוי ביכולת האישית, אבל יש כאן שחקנים ותיקים שצריכים לדעת איך לצאת מזה. יש לבית"ר קאדר נפלא. הדרך היחידה היא לעזור אחד לשני ולשחק יחד. אנו חייבים להילחם כי המצב לא טוב, אבל אפשר לתקן את זה.

"אני מאמין בשחקנים, הבעיה היא שהם לא רגילים למאבקים האלה. אחרי שנתיים שהם ינקו דבש, הגיעה תקופה רעה. הם צריכים לדעת להתעלות. אנחנו צריכים את הקהל הנפלא של בית"ר. הוא כועס ומאוכזב ובצדק, אבל השחקנים צריכים את הקהל. בית"ר זו מערכת אחת, רק אם כולם יהיו ביחד נוכל להיחלץ מהמצב", הוסיף המאמן. "המשחק בשבת יהיה קרב - אנחנו חייבים להשיג שלוש נקודות".

מה יקרה אם לא תביאו שלוש נקודות?

"אני לא רוצה לדבר על זה. אם לא נביא שלוש נקודות, אז תשאל אותי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully