וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדליית כסף לשחר לוי באליפות העולם בג'ודו

23.10.2008 / 14:00

הג'ודאית הישראלית ניצחה ארבעה קרבות ברצף בתחרות עד גיל 20 בתאילנד, לפני שהפסידה לקאגאיה היפנית בקרב על הזהב

הג'ודאית הישראלית שחר לוי רשמה היום (חמישי) את אחד ההישגים המכובדים בהיסטוריה של הענף, כשזכתה במדליית הכסף באליפות העולם עד גיל 20. לוי (עד 52 ק"ג), המדורגת 7 באירופה, ניצחה ארבעה קרבות ברצף באליפות המתקיימת בבנגקוק שבתאילנד. בקרב הגמר היא הפסידה ליפנית צ'יהו קאגאיה.

לוי פתחה את התחרות עם ניצחון על מאורין גרואפסמה מהולנד (שני וואזארי). מאוחר יותר היא גברה על לולה בנארוקה הצרפתיה (שני וואזארי). בקרב השלישי היא ניצחה את סמנת'ה קלארק האנגליה (איפון) ולאחר מכן את מרטה קובאן הפולניה (איפון). בגמר היא התמודדה נגד צ'יהו קאגאיה היפנית, והפסידה כעבור ארבע דקות בנקודות.


יש לציין כי הישגה של לוי עולה על הישגיה של אליס שלזינגר, שכיכבה באליפויות אירופה לצעירים, אבל מעולם לא זכתה במדלית זהב או כסף באליפות העולם. שלזינגר השתתפה בקיץ האחרון במשחקים האולימפיים בבייג'ינג.


יו"ר איגוד הג'ודו, אדי קואז, אמר בעקבות הישגה של שחר לוי: "הג'ודו חי וקיים, ויש דור המשך מצוין. הגיע הזמן שיפרגנו פה לספורטאים ולמאמנים שעובדים קשה מאד עבור הייצוג של כולנו. הג'ודו מביא הישגים כמעט בכל תחרות, וכל מי שמנסה להשחיר פעם אחר פעם - צריך לאכול את הכובע".


שני ישראלים נוספים ישתתפו באליפות המתקיימת בתאילנד. ירדן ג'רבי תתחרה במשקל עד 63 ק"ג, ויעקב אביטבול יתחרה במשקל עד 60 ק"ג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully