וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כיבוי אורות

23.10.2008 / 8:03

טמפה ביי לא יכלה לקול המלס ובראד לידג', והמגישים האסים של פילדלפיה השביתו אותה עם ניצחון 2:3 ועלו ל-0:1 בוורלד סירייס

טמפה ביי - פילדלפיה 3:2 (0:1 לפיליז בסדרה)

מנצח: קול המלס
מפסיד: סקוט קאזמיר
שמירה: בראד לידג'

צ'רלי מנואל יודע שאין לו שחקן חשוב יותר בסגל מקול המלס. האס הצעיר, שנצץ בסדרות הקודמות, עלה ל"טרופיקנה פילד" הרועש כשהוא דרוך וחם, היה אדיר עם שבעה אינינגים וחמישה סטרייקאאוטים. כשפילדלפיה מגיעה לאינינג השמיני ביתרון היא לא מפסידה העונה, והמלס דאג להביא אותה לשם. ריאן מדסון הגיש היטב בשמיני, בראד לידג' הקטלני סגר מצויין עם שני סטרייקאאוטים, והפיליז זכו במשחק הראשון בסדרה. כמה זה משמעותי? זה יתרון די שביר, אבל מאז 2002, הקבוצה שניצחה את משחק 1 בוורלד סירייס זכתה בסדרה, מה גם שזהו ניצחון חוץ לפיליז.

המלס היה פשוט עצום. הוא טרף ועירבב, השאיר את שחקני הרייז המומים לא אחת על הצלחת. "לא הפריעה לי המנוחה הארוכה", אמר המגיש בסיום, "לפעמים זה אפילו טוב יותר". הוא כמובן יכול היה להסתייע בשתי ריצות שרשמו הפיליז כבר באינינג הראשון על סקוט קאזמיר (הופעה סולידית של שישה אינינגים) מהומראן של צ'ייז אטלי שקבע 0:2. באינינג הרביעי פסל קרלוס רואיז, אבל הצליח להכניס את שיין ויקטורינו שקבע 0:3 ואז החלו הרייז בניסיון הקאמבק. בתחתית האינינג חבט קרל קרופורד להומראן מצמק ובחמישי רשם אקינורי איוואמורה דאבל שהכניס את ג'ייסון בארטלט הביתה - 2:3

באינינג השמיני פנתה פילדלפיה לבולפן, שלא איכזב גם הפעם. ריאן מדסון סילק שלושה שחקנים ובתשיעי נכנס בראד לידג', הקלוזר המושלם השנה של פילדלפיה (46 שמירות ב-46 מצבים). לידג' פשוט היה חשמל. הוא בילבל את שחקני הרייז והוציא שניים מהם, קרלוס פניה ואבאן לונגוריה, בסטרייקאאוטים של סיבוב מחבט דפנסיבי (לא רצו באמת לסובב, אבל מהאנרציה ומהבלבול השלימו סיבוב). אחר כך פסל את קרופורד והפיליז לקחו את המשחק הראשון.

משחק 2 בסדרה יתקיים הלילה (בין חמישי לשישי, 2:30,שידור ישיר ב-ESPN) כשג'יימס שילדס מטמפה ביי יפגוש את ברט מאיירס מפילדלפיה).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully