וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פ"ת: "לקראת הדרבי זה מה שצריך - כסאח"

22.10.2008 / 18:47

אימון ברוטאלי בהפועל פ"ת. שחקנים: "כך ננצח את הלוזונים". מחפוד וזלצר ערכו אסיפות ונתנו דגשים לגבי הטעויות מהמשחק בטדי

בצל משחק הדרבי בשבת ערכה היום (רביעי) הפועל פתח תקוה אימון שאופיין בברוטאליות מצד רוב שחקני הקבוצה. הצוות המקצועי דווקא אהב את מה שראה למרות שהאימון אופיין בתיקולים רבים גם מצד שחקני ההתקפה. "זה היה אימון ברוטאלי אבל ברוח חיובית. הרבה תיקולים לרגליים", סיכם זאת אחד משחקני הקבוצה. "לקראת הדרבי זה מה שצריך, כסאח. אם נשחק כך, ננצח אותם, את הלוזונים". באחד המקרים תיקלו עמנואל בנאיני ושמעון אבוחצירא זה את זה. למרות זאת, אף שחקן מקבוצה לא נפגע באופן ממשי.

בימי רביעי עורכת הקבוצה באופן מסורתי שני אימונים. המנהל המקצועי זאב זלצר והמאמן אלי מחפוד שוחחו באימון הבוקר עם השחקנים. הקבוצה עוברת היום להתאמן לראשונה במתקן האימונים בסירקין ועוזבת את קיבוץ עינת משום שייערך בו שזרוע חורף במהלך השבועיים הקרובים. זלצר אמר: "אני מבקש שלא לדבר לפני הדרבי. בנוסף, אני מבקש שכל אחד ידאג לעצמו וייקח אחריות מאחר ואנחנו עוברים להתאמן במגרש אחר. אל תפילו הכל על הצוות הלוגיסטי, אני מצפה שתגדילו ראש ואל תסמכו אחד על השני. מי שצריך ציוד, שייקח בעצמו".

עוד לפני האימון שנערך אחר הצהריים, שחקני קבוצת הילדים של הפועל פתח תקוה קיבלו את שחקני הקבוצה הבוגרת במתחם האימונים בסירקין עם עשרות פרחים, זאת כאות הזדהות עם הצלחת הקבוצה הבוגרת ו"על מנת להוריד את מפלס המתח לפני הדרבי", כדברי הצוות המקצועי. שחקני הבוגרים הגיעו למגרש ובכניסה אליו הוענק לכל שחקן פרח. לאחר מכן הצטרפו שחקני הילדים לשחקני הבוגרים לאימון משותף. כל שחקן בוגרים אימץ שחקן ילדים כבן זוג לאימון. "רק שלא יביסו אותנו במשחקונים הפנימיים", אמר אחד השחקנים בציניות לפני הפגישה.

הקבוצה ערכה הערב אסיפה טקטית במהלכה הוקרנה לשחקנים קלטת המשחק מול בית"ר ירושלים. מחפוד ביקש מהשחקנים לשים לב לטעויות שלהם במשחק, זלצר הוסיף דגשים כיצד ניתן לשפר אותן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully