וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיאוס: "קשטן כבר ביטל פעמיים, זה לא מכובד"

דור בלך

22.10.2008 / 17:20

מאמן מכבי נתניה הגיב בכעס לביטול הפגישה המתוכננת עם המאמן הלאומי, שעשה זאת בהתראה קצרה. 0:8 לנתניה במשחק ידידות

לותר מתיאוס היה אמור להיפגש היום (רביעי) עם דרור קשטן בצהריים וחיכה לפגישה עם המאמן הלאומי בקוצר רוח. אלא שקשטן בחר לבטל את הפגישה בהתראה קצרה, מספר שעות לפני מועדה המתוכנן, להפתעתו ואכזבתו של מאמן נתניה.

גם בשבת, לאחר משחק הליגה של נתניה מול הפועל תל אביב, בוטלה פגישה שתוכננה בין השניים. "אנשי ההתאחדות קבעו בינינו את הפגישה על פי לוח הזמנים שלו", התרעם מתיאוס, "פעמיים הוא ביטל בהתראה קצרה וזה לא מכובד. יש לנו ארבעה שחקנים בנבחרת וכל מה שאני רוצה זה לעבוד בשיתוף פעולה עם כולם. אני אשמח להיפגש איתו בכל מקרה".

מכבי נתניה ניצחה 0:8 את הפועל מעגן מיכאל במשחק הידידות המסורתי לזכרה של ענבל שרפשטיין, אוהדת הקבוצה שנפטרה לפני חמש שנים. תיירי טאזמטה קיבל הזדמנות לשחק לראשונה אחרי הפציעה וגם כבש צמד. אלנתן סלמי קיבל אף הוא הזדמנות, במשחק ממנו שוחררו השחקנים הבכירים, וניצל זאת כדי להבקיע פעמיים. "הייתה לי הזדמנות לתת דקות לשחקנים שרוצים להוכיח את עצמם ולא זכו ליותר מדי הזדמנויות", התייחס מתיאוס למשחק הידידות והמשיך במבט לעבר משחק הליגה הבא. "לא יהיה קל מול הכח, אבל אנחנו צריכים לדאוג לעצמנו ולקחת את הנקודות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully