וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרשון ותמוז יאבדו את מקומם בהרכב

דור בלך

22.10.2008 / 14:52

ראובן עטר מתכנן מיני מהפכה בהרכב בית"ר ירושלים למשחק באשדוד. הבלם והחלוץ ישלמו את המחיר. ברוכיאן בספק, קאלה צפוי להיות כשיר

אבירם ברוכיאן נטש את אימון הבוקר של בית"ר ירושלים עקב מתיחה בשריר התאומים, ובספק למשחק מול אשדוד בשבת. כזכור הקשר נפצע ביום רביעי שעבר, אך שב להתאמן כבר בחמישי ושיחק מול הפועל פ"ת, אולם הפעם נראה כי הפציעה חמורה יותר. ברוכיאן, שמתח את השריר אתמול, ניסה לערוך אימון ריצה הבוקר, אך לאחר מספר דקות הפסיק את האימון בעקבות כאבים עזים.

טברטקו קאלה ערך אימון חלקי ומחר (חמישי) ייבדק שוב. השוער ככל הנראה יהיה כשיר למשחק בשבת. במידה ולא יצלח את מבחן הכשירות, אריאל הרוש הצעיר יערוך הופעת בכורה בהרכב.

ראובן עטר מתכנן מספר שינויים בהרכב לקראת המשחק, כששמעון גרשון, שהכשיל את שמעון אבוחצירא ברחבה בתוספת הזמן ביום ראשון, וטוטו תמוז שהוחלף במחצית והשתולל בחדר ההלבשה ירדו לספסל. תומר בן יוסף ועמית בן שושן יתפסו את מקומם. במידה וברוכיאן לא יהיה כשיר, עידן טל יחזור ל-11 הפותחים. אלירן דנין, שפתח בעמדת המגן השמאלי ונפצע, כשיר וימשיך לקבל את הקרדיט.

"בית"ר ירושלים זה מועדון לחוץ וזה לא מהיום", הודה ברק יצחקי בסיום האימון. "כשלא הולך התקשורת מפנה את החצים לשחקנים ולאנשים מסביב לקבוצה, אבל אנחנו כבר מספיק זמן בקבוצה וחווינו מספיק דברים, כך שלחץ זה לא מה שישפיע עלינו. נתרכז רק במה שכרוך במגרש והתוצאות בסופו של דבר יגיעו".

"אנחנו לא מציגים את הכדורגל שכולם מצפים מאיתנו ויותר מכך אנחנו לא במקום הטבעי שלנו", המשיך החלוץ. "אבל אנחנו צריכים להסתכל קדימה ולא לאחור. המטרה היא להילחם וכשזה יקרה הכדורגל יגיע גם. אני מאמין שאם נביא את הלחימה שאפיינה אותנו בשנתיים האחרונות, אז גם התוצאות הטובות יגיעו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully