וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוידוביץ': "לאדרי כשרון טבעי. שיביא את זה למגרש"

22.10.2008 / 10:25

שוער חיפה התייחס למחליפו: "אני מייעץ, מקווה שהוא לומד". הערכה בחיפה: ייעדר עוד ארבעה מחזורים. אוראל גולסה חוזר להתאמן

שוער מכבי חיפה ניר דוידוביץי עשוי להיעדר ארבעה מחזורי ליגה נוספים, וזאת למרות ההערכה הראשונית של השוער לפיו הוא מסוגל לחזור תוך זמן קצר, כשלושה שבועות, למגרשים.

בצוות הרפואי גילו כי החיידק המסוכן בברכו של השוער עדיין לא "נעלם" ולכן התחזית היא שייעדר תקופה ארוכה יותר מששיער. השוער החל בהליך השיקום הפיזיותרפי לפני כשבוע, במקביל לטיפול האנטיביוטי שקיבל במשך שבועיים. אתמול הסתיים ההליך האנטיביוטי וכעת הוא ימשיך בטיפולים הפיזיותרפיים. אם ההערכה תהיה נכונה, השוער יחמיץ את המשחקים הבאים מול מכבי תל אביב (בית), הכח עמידר רמת גן (חוץ), מכבי נתניה( בית) ואולי אפילו את המשחק הביתי מול עירוני קריית שמונה בעוד חודש. ביום שישי ימריא דוידוביץ' לאיטליה להמשך בדיקות.

"אין לי מושג כמה זמן עוד איעדר, אבל אני מתקדם לאט לאט. אני עדיין עם כדורים, האינפוזיה היא זאת שהגבילה אותי בתקופה האחרונה. ביום שישי אטוס לאיטליה לעשות פיזיותרפיה ואז נראה איך מתקדמים", אמר הבוקר דוידוביץ' לוואלה! ספורט. על מחליפו אמיר אדרי אמר: "הוא בחור על הכיפאק שעושה את העבודה שלו על הצד הטוב ביותר, רק שימשיך ככה. אני משתדל לעזור לו ומקווה שהוא לומד ממני דברים. אמיר בחור שאוהב לעבוד קשה ויש לו כשרון טבעי. עכשיו הוא רק צריך להביא את זה לידי ביטוי על המגרש".

בחיפה מקווים שהשוער המחליף, אמיר אדרי, ימשיך לגלות יכולת טובה בין הקורות כך שחסרונו של דוידוביץ' לא יורגש בתקופה הזאת.

תחזור, תחזור

במכבי חיפה מחכים שאוראל גולסה, אחיו התאום של אייל גולסה שנרכש בעסקת חבילה מבית"ר טוברוק וחתם לחמש שנים, יחלים מניתוח שעבר לפני כחודשיים בשתי הרגליים בשריר התאומים. בחיפה טוענים כי אם לא האבחון המוקדם של הבעיה, היה עלול להיגרם לו נזק בלתי הפיך. השניים, שנחשבים להבטחה גדולה בקרב נבחרות ישראל הצעירות, חגגו לפני כשבוע יום הולדת 17. אוראל אמור לחזור היום למגרשים ובחיפה מקווים שיחזור מהר לכושר. מאמן קבוצת הנוער, איתי מרדכי: "מדובר בכישרון מבטיח, אנחנו מחכים שיחזור לכושר משחק כמה שיותר מהר".

גולסה האח, אגב, חזר להתאמן היום עם מכבי חיפה לאחר שחזר עם נבחרת הנוער מפורטוגל. גם ישראל זגורי ומוחמד גדיר הצטרפו לאימונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully