וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורנפיין: "המשמעת בבית"ר תהיה הרבה יותר חזקה"

דור בלך

21.10.2008 / 18:08

בשיחה עם השחקנים התייחס היו"ר לתקרית בה תמוז בעט בבקבוק כששמע כי יוחלף במחצית, והוסיף: "אין סיבה שנראה ככה"

בית"ר ירושלים חזרה הבוקר (שלישי) לאימונים לאחר התיקו מול הפועל פתח תקוה, כשעוד לפני זה נערכה אסיפת קבוצה, בה נכח לראשונה גם יו"ר הקבוצה איציק קורנפיין. "שמעתי את מיכאל זנדברג אומר בסיום המשחק שיותר גרוע מזה לא יכול להיות, אז אני רוצה להזכיר לכם שיש. אני בבית"ר כבר כל כך הרבה זמן, ואני זוכר שנאבקנו נגד הירידה. לקבוצה הזאת זה לא יקרה. אני לא אתן לזה לקרות וזה לא צריך לקרות – רק לפני ארבעה חודשים זכיתם בדאבל, אין שום סיבה שנראה ככה".

קורנפיין גם התייחס לתקרית בה טוטו תמוז בעט בבקבוק מים, לאחר ששמע כי יוחלף במחצית. "מהיום אנחנו לא עוברים לסדר היום על מקרים כאלה. המשמעת פה תהיה הרבה יותר חזקה". ראובן עטר דיבר אחריו והתייחס גם כן לנושא המשמעת. "אנחנו צרכים משמעת חזקה. גם על המגרש אבל גם מחוצה לו".

"הקלות שבה מגיעים למצבים נגדנו היא בלתי נסבלת", הוסיף המאמן, "נגד קרית שמונה הפסדנו רק 1:0 ואנשים דיברו על כך שזו יכלה להיות תבוסה. נגד פתח תקוה גם יכולנו לרדת עם הפסד בתוצאה גבוהה. הדבר הטוב היחיד שהיה במשחק הוא שריקת הסיום. אם המשחק היה נמשך עוד כמה דקות היינו סופגים עוד שער".

טאברקו קאלה הפצוע לא התאמן, ומצבו יתברר רק ביום חמישי. עם זאת, במועדון מעריכים כי כן יהיה כשיר לשבת. אוהדי הקבוצה לא אהבו את החילוף של קאלה, וטענו כי עטר השפיל את השוער והיה צריך לחכות שקאלה יבקש להתחלף או לא להעלות אותו למחצית השנייה כלל בעקבות הפציעה. חילוף שעטר כן ערך במחצית, בו הוציא את טוטו תמוז והכניס את עידן טל, גם כן עורר את זעמם של האוהדים על כך שעטר שיחק עם חלוץ אחד בטדי, ושרו לעברו "מאמן פחדן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully