וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיאוס: "בישראל לא אוהבים לעבוד"

דור בלך

21.10.2008 / 17:47

ללותר מתיאוס, מאמן מכבי נתניה, נמאס ממוסר העבודה של הכדורגלן הישראלי: "אף שחקן בנתניה לא נשאר אחרי האימונים לעבוד"

מכבי נתניה חזרה להתאמן הבוקר (שלישי), ולותר מתיאוס, שנעדר מהאימון ביום ראשון, מצא נקודות אור במשחק מול הפועל ת"א והחמיא לשחקניו על הכושר הגופני. המאמן שמח במיוחד לראות את תיירי טאזמטה, שפצוע מאז פתיחת העונה, שב לאימונים. מתיאוס מכיר את טאזמטה מהתקופה בה שיחק באוסטריה ובונה עליו כאחד השחקנים החשובים בסגל. לא פעם הוא ערך איתו שיחות בהן הבהיר לו כי הוא מחכה שיחלים ולא מתכוון להביא שחקן זר אחר במקומו.

"אני מכיר את תיירי טוב מאוד, הוא שחקן ברמה גבוהה מאוד והוא ישפר את מכבי נתניה", סיפר מתיאוס. "אני לא מצפה ממנו לשפר אותנו כבר עכשיו, אלא רק עוד 6 שבועות, כשיחזור לכושר. צריך לזכור שהשחקן היה פצוע ארבעה חודשים. איתו, וכששכטר, ג'ורג' בה ודניאל אומברטו יחזרו לכושר, נהיה קבוצה טובה מאוד, הרבה יותר טובה מהיום", הוסיף הגרמני.

מתיאוס התפנה להתייחס לאחר מכן לאיתי שכטר. "ששת השבועות האחרונים היו יותר מדי בשביל איתי, הם לא עשו לו טוב. הוא שחקן צעיר ומבחינה פסיכולוגית היה לו קשה להיות פצוע, כשהוא חזר הוא ישר כבש וזומן לנבחרת, והמעבר הזה משחקן פצוע לשחקן בין לאומי היה מהיר מדי עבורו. בגלל זה הוא נראה פחות טוב בשבועות האחרונים, אבל חייבים לתת לו זמן". "איתי נמצא כרגע רק ב-50% מהיכולת שלו, ג'ורג' בה ב-60% ודניאל אומברטו ב-40%", מעריך הגרמני. "צריך לתת להם זמן ורק עוד מספר שבועות כשיהיו בכושר מלא לשפוט אותם. אני רגוע ויודע מה הם שווים".

מה שכן מכעיס את המאמן, הוא חוסר המקצוענות. "אין אף שחקן בנתניה שנשאר אחרי האימונים כדי לעבוד על נקודות התורפה שלו. חלק מהם נשארים אחרי האימונים על הדשא אבל כדי לעשות כיף. שחקנים, בעיקר כאלה שחזרו מפציעה אבל לא רק, חייבים לעבוד לבד בשביל להיות טובים. כשאני הייתי שחקן הייתי נשאר שעות אחרי האימונים ועובד לבד על שיפור הבעיטה ברגל שמאל, או על הזריזות והמהירות שלי", הוא נזכר.

"פה לא אוהבים לעבוד לבד, בטח שלא בלי כדור. אמרתי כבר לשחקנים שהם צרכים לעשות את זה, אבל אני לא אכריח אותם כי זה משהו שצריך לבוא מבפנים. כנראה שהשחקנים פה עדיין לא מקצוענים לגמרי, אבל זה משהו שהם גם לא מכירים מהשנים הקודמות, וקשה לשנות את זה במספר חודשים קטן. אני מאמין שעד סוף השנה הרבה מהם ילמדו להיות מקצוענים ולעבוד קשה גם מחוץ לאימונים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully