וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חזרו מהר לעניינים

21.10.2008 / 5:45

רנדי מוס תפס שני טאצ'דאונים, ואחרי התבוסה בסן דייגו מחצו הפטריוטס את דנבר 7:41. מארוני סיים את העונה בגלל פציעת כתף

ניו אינגלנד (2:4) - דנבר (3:4) 7:41

לפני המשחק התבשרו הפטריוטס כי ייאלצו להעביר את שאר העונה בלי הרץ לורנס מארוני, שסובל מפציעה בכתף. סמי מוריס הפך לרץ הפותח של הקבוצה, ולקח אחריות עם 138 יארד ב-16 נשיאות וטאצ'דאון, וכל זה במחצית הראשונה.

הברונקוס שיחקו בושה של פוטבול, ולא רק בגלל התוצאה המביכה, אלא משום שאיבדו את הכדור חמש פעמים (שלוש על הקרקע ופעמיים באוויר), ביצעו עבירות מטומטמות, לא היו מסוגלים לעצור את משחק הריצה של ניו אינגלנד (260 יארד ריצה, הסכום הכולל הגבוה ביותר של הפטריוטס מזה 23 שנה) ולא הגיעו למשחק שבו היו פייבוריטיים על הנייר. בנוסף, דנבר נאלצה להסתדר משלהי המחצית הראשונה בלי צ'אמפ ביילי, מגן הפינה המצוין שלה, ובהיעדרו חגג רנדי מוס על דרה בליי, או מה שנשאר ממי שפעם היה מגן פינה סולידי. מוס קלט חמישה כדורים ל-69 יארד, בהם שני טאצ'דאונים.

מאט קאסל לא הבריק בניו אינגלנד, מסר ל-185 יארד ב-18 מ-24 עם שלושה טאצ'דאונים, אבל גם הופל שש פעמים. לאיש יש בעיה לשחרר את הכדור בזמן. מבחינת ניו אינגלנד זה לא משנה, הפטריוטס פתחו סדרה של ארבעה משחקים בפוקסבורו בחמשת המחזורים הקרובים עם ניצחון מרשים. 168 יארד ב-17 מ-26, טאצ'דאון ושני איבודים לג'יי קאטלר, במשחק אומלל במיוחד.

* רג'י בוש, הרץ של ניו אורלינס, עבר ניתוח לאיחוי קרע חלקי במיניסקוס וייעדר בין שבועיים לארבעה שבועות. אדם ג'ונס מדאלאס נכנס למוסד גמילה מאלכוהול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully