וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייק נולאן פוטר מסן פרנסיסקו

21.10.2008 / 1:57

שלוש וחצי שנים לאחר שמונה, מאמן הניינרס יפנה את מקומו למייק סינגלטארי. קלן ווינסלו ביקר את הנהלת קליבלנד וצפוי להיענש

פחות מארבע שנים ממינויו של מייק נולאן למאמן סן פרנסיסקו, סיים המאמן את תפקידו בקבוצה, כשהניינרס הודיעו לו על הפסקת עבודתו. לפי מקורות ב-ESPN, נולאן היה אמור להיות מפוטר לאחר משחק הליגה הקרוב מול סיאטל סיהוקס. לאחר שהמידע דלף, החליטו בניינרס לא לחכות והודיעו מיידית לנולאן על פיטוריו. מאמן הליינבקרים מייק סינגלטארי, מנהיג הגנת ה-46 המפורסמת של שיקגו בשנות ה-80, יחליפו. לאחר המשחק מול הסיהוקס מחכה לסן פרנסיסקו, שעומדת על מאזן 5:2, שבוע חופש.

נולאן לא הצליח לסיים עם הניינרס עונה במאזן חיובי, ועומד על 37:18 בקריירה שלו שם, כשהקבוצה מדורגת העונה במקום ה-23 בהתקפה ובהגנה. בהנהלה סירבו תחילה להגיב לידיעה על הפיטורים הצפויים ואמרו כי "אנו מתרכזים בהכנות למשחק מול סיאטל", אולם זמן קצר לאחר מכן הפכו את זה לרשמי ושמו קץ לספקולציות.

לארי ג'ונסון, הרץ האחורי של קנזס סיטי צ'יפס, חשוד כי ירק משקה בפרצופה של אישה במועדון לילה בשבוע שעבר. זו הפעם הרביעית בחמש שנים שבה מואשם ג'ונסון בתקיפת אישה. קליבלנד צפויה להעניש את הטייט אנד קלן ווינסלו, לאחר שאמר כי "הרגשתי כמו חתיכת בשר כשהייתי בבית החולים, וה-GM פיל סאבאג' לא ביקר אותי". יכול להיות שהוא בעצם צודק?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully