וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוח המחץ

20.10.2008 / 11:05

עם חוד שכולל את דויד וייה, ויין רוני וזלאטן איברהימוביץ', נבחרת המחזור של אירופה לא מחפשת עוד 0:0, וגם עושה כבוד לפאביו קנבארו

בעוד בליגת העל שלנו לא מצליחים כבר מחזור שני ברציפות לספור עד 10 שערים, הליגות הגדולות של אירופה ממשיכות להתחמם. סוף השבוע האחרון היה שייך לגדולות, כשבאיטליה המילאנזיות נתנו קונצרטים, באנגליה צ'לסי, יונייטד וארסנל כבשו בצרורות, ובבונדסליגה היה זה עוד מחזור טיפוסי גדוש בשערים. לא שכחנו כמובן את הדרמה בדרבי של מדריד ואת ההצגה השבועית של ולנסיה, אך מבין עשרות המשחקים, וואלה! ספורט מגישה לכם שוב את נבחרת המחזור של אירופה, שמבטיחה לא לשחק על 0:0.

הגנה

שוער: מרקוס מילר - קרלסרוהה

ברוב דקות המשחק בוילדפארקסטדיון של קרלסרוהה, מילר המשיך את הסיוט של יורגן קלינסמן. השוער בן ה-26 נעל את השער, התעופף, השתטח, זינק, שלט ברחבה ומנע משחקני באיירן מינכן את הדרך לרשת. ההופעה ההרואית של מילר קירבה את קבוצתו לנקודה (ואת קלינסמן לפיטורין), עד שבא מירוסלאב קלוסה ודחק מקרוב בדקה ה-86. באיירן אמנם ניצחה, אבל השער הזה לא גרע מההופעה המשובחת של מילר, שהיה ללא ספק איש המשחק.

מגן ימני: ארנה פרידריך - הרטה ברלין

בשקט בשקט, כמעט בלי ששמנו לב, הרטה ברלין עלתה למקום הרביעי בבונדסליגה, מרחק שלוש נקודות מהמוליכה, המבורג. לפני שבועיים הקבוצה של לוסיין פאבר ניצחה בדקה ה-90 בלברקוזן, השבת היא עשתה את זה לשטוטגרט עם 1:2 דרמטי. המגן הימני של נבחרת גרמניה, שהצטיין גם במהלך השירות הלאומי בנבחרת באמצע השבוע, סגר מצוין את מריו גומז, וכשהתפנה למשימות התקפיות, נולד השער המצוין של מקסימיליאן ניקו בדקה ה-30.

בלם: פאביו קנאברו - ריאל מדריד

פאביו קנבארו כבר בן 35, וכבר הביע הרהורים בקול רם על עונת פרישה בנאפולי. את היורו האחרון הוא הפסיד בגלל פציעה של הרגע האחרון, ובלעדיו האזורי שברו את כל המיתוסים על הגנה איטלקית. רגע לפני שקנאברו חוזר לשלווה של דרום איטליה, הוא התפנה לתת הצגה ולשמור על מיתוס אחר, הדרבי של מדריד. אתלטיקו ניסתה וניסתה, שלחה עוד חלוץ ועוד שחקן התקפי, אבל כולם נבלמו בגופו של קנאברו, והסדר נשאר על כנו: בדרבי של מדריד, ריאל תמיד מנצחת. קנבארו שוב הוכיח שהוא הבלם האיטלקי הגדול בדורו, ואולי גם בדור הבא.

בלם: סול קמפבל - פורטסמות

13 שערים ספגה העונה פומפי, כולל רביעייה בסטמפורד ברידג' ושישייה ממנצ'סטר סיטי. הארי רדנאפ ושחקניו הגיעו בכוננות ספיגה למפגש מול אסטון וילה הלוהטת, אבל מופע הגנתי מרהיב של הבלם בן ה-34 השאיר את גבריאל אגבונלהור וחבריו מתוסכלים. קמפבל, הבלם האגדי של טוטנהאם וארסנל, שהופיע 73 פעמים במדי נבחרת אנגליה, לא היה מוכן לתת יד לעוד התבזות הגנתית שתבייש את זקנתו. משחק מצוין שלו השאיר את התוצאה מאופסת בסיום, וזיכה אותו בתואר איש המשחק.

מגן שמאלי: גאל קלישי - ארסנל

בדקה ה-38 של המשחק בין ארסנל לאברטון הציל קלישי את העונה של ארסן ונגר. המגן שלח רגל ארוכה והרחיק מהקו נגיחה של ג'ולן לסקוט, שהייתה מעלה את אברטון ל-0:2 ושולחת את התותחנים לעוד עונה חסרת עניין. גם מבחינה התקפית קלישי היה היחיד שתפקד בארסנל במחצית הראשונה. הוא חרש את קו שמאל, חילק מסירות ואיים על השער. כשסמיר נאסרי התעורר במחצית השנייה, התותחנים כבשו שלישייה ושמרו על פער סביר מהמוליכות. כשונגר מסתכל על הטבלה, מומלץ לו לשלוח SMS מפרגן בצרפתית למגן השמאלי המצוין שלו.

קישור

דז'אן סטנקוביץ' - אינטר

אי שם במהלך חודשי הקיץ סטנקוביץ' היה פרסונה נון גראטה בסן סירו. ז'וזה מוריניו עשה הכל כדי להבהיר לסרבי שהוא לא נמצא בתוכניות שלו: הוא שלח אותו להתאמן עם הנוער, ביקש ממנו בעדינות למצוא קבוצה ובדרכו המיוחדת, ורמז מה יקרה אם לא. סטנקוביץ' ניהל מו"מ ארוך ומייגע עם יובנטוס, האוהדים בטורינו התנגדו, הקשר התמהמה וקלאודיו ראניירי בחר באופציית כריסטיאן פאולסן. אבל מוריניו, אולי בהשראת יום כיפור, הוא לא אחד שנוטר טינה. למרות שהקשר בן ה-30 נשאר בסגל, הוא העניק לו הזדמנות וקיבל ממנו חזרה בריבית. סטנקוביץ' הנהיג את הקישור של הנראזורי, לצד סולי מונטארי הנפלא, והוסיף שער מדהים לחיבורים בדרך ל-0:4 חד משמעי של אינטר מול רומא. סטנקוביץ' קנה את מקומו ביושר באינטר, מה שממש אי אפשר להגיד על ראניירי ויובה.

זבזדאן מיסימוביץ' - וולפסבורג

25 מיליון יורו הוציא בקיץ פליקס מגאת' על רכש לוולפסבורג. מתוכם 3.9 מיליון הלכו על הקשר הבוסני, מי שנחשב לאחד הקשרים היצירתיים המבריקים בבונדסליגה, ואחד הפספוסים הגדולים של באיירן מינכן, שוויתרה עליו לפני ארבע עונות. מיסימוביץ' הוא השחקן לראות בוולקסוואגן ארנה, ובשבת הוא נתן הצגה גדולה ב-1:4 על ארמיניה בילפלד. זה התחיל בצמד מהיר, ונמשך עם בישול לאלכנסדר מדלונג. וולפסבורג כבר במקום החמישי, נראית מצוין, ואם הבוסני ימשיך להציג את היכולת של פתיחת העונה, למגאת יהיה הרבה יותר כסף לבזבז בקיץ.

סלומון קאלו - צ'לסי

צ'לסי של סקולארי ממשיכה להיות תופעה מוזרה בנוף הכדורגל האירופאי. מדובר בקבוצה ההתקפית ביותר שתראו, שמשחקת בלי חלוץ (ויסלח לנו אנלקה). לריברסייד של מידלסברו, מקום בו מוריניו הפסיד פעמיים, המאמן הברזילאי הגיע עם מכת פציעות חסרת תקדים. "זה רק מאתגר אותי", אמר בחיוך הברזילאי השובב, ואכן צ'לסי שלו דרסה את המקומיים ולא הסתכלה לאחור. סלומון קאלו, אחד השחקנים האפורים שהמנג'ר הקודם בבלוז כל כך אהב, נראה פתאום כמו יהלום מלוטש. הוא כבש צמד שערים, הוסיף שני בישולים וגרם אפילו לפלורן מאלודה להיראות כמו שחקן כדורגל. צ'לסי תהיה אלופת אנגליה כבר אמרנו?

התקפה

דויד וייה - ולנסיה

מרוב כותרות, שמועות וציטוטים על המעבר (שלא קרה) של כריסטיאנו רונאלדו לריאל מדריד, פספסנו את המלפפון החם באמת בספרד. רפא בניטז התחנן, רומן אברמוביץ' רשם צ'ק פתוח, ברצלונה וריאל מדריד התכתשו, אבל וייה שתק. מלך שערי היורו העדיף לחתום על חוזה חדש וארוך במסטאייה והתוצאות בהתאם. שמונה שערים יש העונה לוייה, שניים מהם בניצחון 0:4 על נומנסיה ביום ראשון. ולנסיה נראית נפלא ומתחילה להזכיר את הקבוצה שרק לפני כמה עונות חגגה אליפות והייתה אחת האטרקטיביות באירופה. מי זוכר עכשיו את הדיבורים בקיץ על התרסקות כלכלית, מכירת חיסול ורונלד קומאן? בטח לא וייה, שממשיך ליהנות מכל רגע. גם אנחנו.

ויין רוני - מנצ'סטר יונייטד

ויין רוני פורח. בגיל 23 (ועם מראה של בן 40), החלוץ שאנגליה אוהבת לשנוא כובש לבבות. אין מה להגיד, לבן אדם יש תזמון מושלם. הרי לכולנו נמאס מכריסטיאנו רונאלדו, ודימיטר ברבאטוב מסתמן כשחקן אוברייטד שלא שווה את ה-30 פלוס מיליון ליש"ט ששולמו עליו, בעוד פרשה מתמשכת שהביאה למיאוס. בנסיבות האלה רוני גלש למשבצת הפייבוריט באולד טראפורד, וגם מגלה יכולת נפלאה תחת פאביו קאפלו בנבחרת. המשחק מול ווסט ברומיץ' היה תצוגת תכלית מרהיבה של חלוץ גדול. רוני כבש, בישל, ביצע מהלכים מדהימים וקיבל ציון 10 ב"סקיי". מי אנחנו שנתווכח?

זלאטן איברהימוביץ' - אינטר

לפני שבועיים נשאר איברהימוביץ' מחוץ לנבחרת המחזור שלנו, למרות שער מרהיב בעקב. בשבועיים האחרונים עבד השבדי קשה באימונים, והצדיק את מקומו בהרכב. וברצינות, משהו טוב קורה לחלוץ תחת מוריניו. המאמן כבר מכנה אותו "המיוחד שלנו", והחיוך חזר לפנים של השחקן, שבילה בעונה שעברה בעיקר על שולחן הטיפולים. זה לא רק הצמד שכבש מול רומא, שהעלה את מאזנו לחמישה כיבושים, ושלח את אינטר למקום הראשון. איברהימוביץ' של השנה הוא המנהיג של אינטר. מוריניו בנה חוליית קישור של פועלים שחורים נטולי אגו סביבו, והשבדי פשוט עושה מה שהוא יודע טוב מכולם, לכבוש. "אני אוהב את מוריניו. לא למדתי כלום תחת קאפלו ומנצ'יני", פייט השבוע השבדי. סיפור האהבה הזה מתחיל לעלות על המסלול הנכון לסקודטו.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully