וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורנפיין: "יש פה בעיה ואנחנו לא מתעלמים ממנה"

דור בלך

20.10.2008 / 10:18

אחרי התיקו והיכולת המאכזבת מול הפועל פתח תקווה, איציק קורנפיין ובית"ר ירושלים מחפשים פתרונות למצב הבעייתי: "לא נטמון את הראש בחול ונגיד שהכל בסדר". תמוז צפוי להיענש

ביתר.נט

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

פחות מ-12 שעות אחרי שסחטו תיקו מהפועל פ"ת והיו ראויים להפסד, בבית"ר ירושלים לא יודעים כיצד להתמודד עם המצב החדש. "הקבוצה לא נראתה טוב בכלל, יש פה בעיה ואנחנו לא מתעלמים ממנה", סיפר יו"ר הקבוצה, איציק קורנפיין.

כבר אמש (ראשון) התקשר ארקדי גאיידמק אל יושב הראש שלו והביע את מורת רוחו על היכולת הדלה שהפגינה הדאבליסטית. כרגע חרב הפיטורים עדיין לא מרחפת מעל לראשו של עטר, וקורנפיין מדגיש כי "לא התחילו כל ה'גיבויים' לעטר, כי הוא לא צריך אותם".

בבירה מתכוונים לערוך זעזוע, אלא שלאחר שחלון ההעברות נסגר, הם מחפשים דרכים יצירתיות יותר מלשלוף את הארנק של גאידמק ולהביא עוד שחקן. "עכשיו אנחנו חושבים מה עושים. כשנדע מה לעשות נעשה. הדרכים לזעזע קצת מוגבלות, אבל מה שאפשר יהיה לעשות נעשה", אמר קורנפיין. "אנחנו לא נטמון את הראש בחול ונגיד שהכל בסדר. אין לנו נוסחאות קסם שאפשר להגיד נעשה ככה וככה והכל יסתדר".

לאחר שגם ראובן עטר וגם איציק קורנפיין ערכו שיחות אישיות לשחקנים לפני המשחק בניסיון לעורר אותם, מבינים בבית"ר שמילים כבר לא יצליחו להציל אותם. "אם שיחות היו פותרות בעיות כאלה, המצב שלנו היה טוב", הוסיף יושב ראש הקבוצה.

מי שכן יזכה לשיחה, ויעלה לועדת משמעת, הוא החלוץ טוטו תמוז שזעם במחצית לאחר ששמע כי יוחלף, ובעט בבקבוק מים בחדר ההלבשה. כחלק מהצעדים ליציאה מהבוץ הוחלט להחמיר בענישה כנגד עבירות משמעת, ותמוז צפוי לספוג עונש חמור, למען יראו וייראו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully