וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאט לחיות

20.10.2008 / 5:39

בייסבול: מאט גארזה הגיש שבעה אינינגים כוחניים, ניצח את בוסטון 1:3 והעלה את טמפה ביי לוורלד סירייס לאחר סדרה דרמטית

טמפה ביי - בוסטון 1:3 (טמפה ביי ניצחה 3:4 בסדרה ועלתה לוורלד סירייס)

מנצח: מאט גארזה
מפסיד: ג'ון לסטר
שמירה: דייויד פרייס

כשהרד סוקס חזרו מהמתים ומפיגור 3:1 והשוו את הסדרה, נראה היה שהתסריט של 2004 ו-2007 חוזר, ושהם יערכו ביקור נוסף בוורלד סירייס. המומנטום היה בצד שלהם, גם ההיסטוריה, לפחות זו של השנים האחרונות. טמפה ביי הייתה צריכה מושיע, מישהו שיעצור את הדימום, והיא מצאה אותו - מאט גארזה.

המגיש הקטלני שהגיע בטרייד ממינסוטה בתחילת העונה היה חשמל. הוא לא הפסיק לרדות בחובטי בוסטון על הגבעה, סיים שבעה אינינגים של עבודה עם תשעה סטרייקאאוטים והשורה התחתונה היא שקבעה - הוא גם ניצח את משחק 7 של ה-ALCS. המשמעות: לראשונה ב-11 שנות פעילות, טמפה ביי רייז עורכת ביקור בוורלד סירייס, ותפגוש, החל מהלילה שבין רביעי לחמישי, את פילדלפיה לסדרה שתקבע את זהות אלופת המייג'ור ליג לעונת 2008.

גארזה סיפק הרבה מאוד כוח וביטחון על התלולית. למעט הומראן שנתן לדסטין פדרויה באינינג הראשון הוא היה פשוט בלתי נגיע, והחבטה הבאה שנתן נרשמה רק באינינג השביעי. מהצד השני, ג'ון לסטר, שקרס מול גארזה במשחק 2 בסדרה, היה מצוין בבוסטון עם שבעה אינינגים ושמונה סטרייקאאוטים משלו, אבל ביצע מספר טעויות שאיפשרו לרייז להפוך את הפיגור המוקדם ולהמשיך לניצחון.

פדרויה חבט, כאמור, להומר באינינג הראשון והעלה את בוסטון ל-0:1, אבל באינינג הרביעי השוו הרייז עם דאבל של אבאן לונגוריה שהכניס את קרלוס פניה הביתה - 1:1. אינינג אחד מאוחר יותר, וטרופיקנה פילד געש לאחר שסינגל של רוקו באלדלי הביא הביתה את ווילי אייבאר - 1:2.

שני המגישים המשיכו בדואל, ואייבאר רשם את החבטה הגדולה ביותר שלו בקריירה באינינג השביעי, כששלח כדור של לסטר גבוה אל היציע השמאלי - 1:3 ענק. ג'ון מאדון, מאמן טמפה ביי, שלח את גארזה למשחק גם באינינג השמיני למרות שזה כבר רשם 116 הגשות והורידו לאחר שגיאה של ג'ייסון בארטלט ששלחה את אלכס קורה לבסיס הראשון. מאדון השתמש באינינג הזה בחמישה מגישים שונים, האחרון שבהם דייויד פרייס, שרשם סטרייקאאוט מרשים על ג'יי די דרו והותיר את התוצאה על כנה למרות שלבוסטון היו בסיסים מלאים.

פרייס, בחור צעיר שלא היה מתוכנן כלל לעלות ולהגיש בפלייאוף הזה, ובמשחק 2 ניצח משום שלמאדון לא נשארו מגישים, עלה גם לאינינג התשיעי והוכיח שהוא יודע לזרוח ברגעי הקלאץ'. אחרי ההצגה שנתן מול דרו הוא הוליך את ג'ייסון ביי (שגיאת שיפוט חמורה, ביי היה צריך להיות בחוץ), אבל פסל את מארק קוטסאי ואת ג'ייסון וריטק בסטרייקאאוטים, את ג'ד לאורי בחבטה חלשה לבסיס השני וטמפה ביי עולה לוורלד סירייס.

הסדרה מול פילדלפיה תצא לדרך בלילה שבין רביעי לחמישי, בפורמט של 2-3-2 - שני משחקים בטמפה ביי, שלושה בפילי (אם יגיעו למשחק חמישי) ובמידת הצורך שני משחקים נוספים בטמפה ביי. ניתוח של הסדרה - במהלך החג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully