וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראובן עטר: "לא היינו שווים ניצחון"

מאמן בית"ר ירושלים לא הסתיר את אכזבתו מה-2:2 עם הפועל פ"ת. זאב זלצר, המנהל המקצועי של האורחים: "היינו צריכים לנצח". אנשי האלופה החמיאו לג'וניור ויזה

אסף שקד

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

ספק אם מישהו האמין שאחרי שישה מחזורי ליגה בעונת 2008/9, בית"ר ירושלים תתמקם בחלק התחתון של הטבלה, עם ניצחון אחד ואחרי שלא הצליחה לנצח קבוצות כמו עירוני קרית שמונה ובני סכנין.

הערב רשמה הקבוצה תיקו נוסף, 2:2 מול הפועל פתח תקוה, שהגיע ביחד עם יכולת גרועה במשחק שאילולא החמצות אינסופיות של האורחים, היה נגמר בהפסד צהוב. פתח תקוה השוותה בזכות פנדל בדקה ה-90, אבל רק לקחה את מה שהגיע לה.

"יש אכזבה גדולה מהמשחק עצמו וכמובן שמדקות הסיום, למרות שלא היינו שווים ניצחון", אמר ראובן עטר אחרי המשחק, "עם כל הניסיון שיש לנו, מסתבר שגם ככה אנחנו לא מצליחים לשמור על תוצאה. יש לחץ וזה בולט בדקות הפחות טובות של הקבוצה. זה מדבק וגורם לנו הרבה עליות ומורדות תוך כדי משחק".

עטר הוסיף: "אם היינו מנצחים זה היה נותן לנו יותר ביטחון. יש לי עבודה מבחינה מנטלית. אין מה לעשות, אנחנו מפסידים נקודות, אנחנו לא שומרים וזה הולך לרעתנו".

שוער בית"ר ירושלים, טברטקו קאלה, שנפצע במהלך המשחק מתיקול חריף של פטי נימבה והוחלף בפתיחת המחצית השניה, סובל מחתך עמוק ברגלו ונזקק לשישה תפרים. קאלה ייעדר מהאימונים הקרובים, אך בקבוצה מעריכים שיהיה כשיר למשחק הליגה הקרוב. "אם הייתי משחק עם נעליים יותר רכות,
נימבה היה שובר לי את הרגל. השופט לא ראה, אבל זו עבירה שמחייבת אדום. בסך הכל לא נראינו רע, פשוט היה חסר לנו מזל".

אלי מחפוד נע בין שמחה לאכזבה והסביר: "הייתי בטוח שייכנס שער מאחד המצבים שהגענו עליהם. הגיע לנו. הפועל פתח תקוה קבוצה טובה וחזקה והמטרות הן לא להישאר בליגה. יש עתיד במועדון".

אנשי בית"ר החמיאו לג'וניור ויזה

אנשי בית"ר ירושלים היו מאוד מאוכזבים בסיום המשחק מול הפועל פתח תקוה, אבל על השחקן המצטיין במגרש, ג'וניור ויזה, הם לא פסחו. לטענת שחקנים בפתח תקוה, כמה מאנשי בית"ר ניגשו לשחקן וחילקו לו מחמאות בסיום. בבית"ר מעוניינים כנראה להחזיר את ויזה בעונה הבאה. לפי ההסכם עם הפועל פתח תקוה, לקבוצה של רונן אלעד זכות סירוב ראשונה על השחקן ואם הוא לא ייקלט בבית"ר – הוא יישאר במלאבס. גורם בפתח תקוה אמר הערב: "אחרי התצוגה הזאת, ברור שכל הליגה תרדוף אחריו. אנחנו מקווים שהוא יישאר אצלנו".

בנוסף, בקבוצה הביעו שביעות רצון משמעון אבוחצירה. החלוץ שהחמיץ ממצבים קורצים במהלך המשחק כבש והוכשל ברחבה בדרך לשער השוויון שכבש אורי אוזן בפנדל. אבוחצירה יסיים את חוזהו בתום העונה הבאה, זאת משום שבפתח תקוה החליטו לממש את האופציה עימו, בהתאם לסיכום עם טוברוק. החלוץ שכבש ששה שערים בששה משחקים ומבסס את מעמדו כמלך השערים של הליגה. עם זאת, למרות שביעות הרצון ממנו, בפתח תקוה שוקלים לקנוס את החלוץ לאחר שהערב הוא התראיין לכלי תקשורת ללא אישור.

בסיום חגג המאמן אלי מחפוד עם השחקנים והודה להם על ההקרבה והנחישות. אורי אוזן, שביט אלימלך, אבוחצירה ו-ויזה גרפו את מירב המחמאות. "אומרים שאין צדק בכדורגל וזה הוכח היום כי היינו צריכים לנצח", אמר בסיום המנהל המקצועי, זאב זלצר, לוואלה! ספורט.

לא נפלתם מבית"ר.

"קודם כל אני שמח שיש לנו המשכיות ושאנחנו מנסים לשחק כדורגל, ליצור קבוצה ולא לבנות אותה. מבחינת הצדק, שוב, הגיעה לנו יותר מנקודה. כשאתה בפיגור בדקה האחרונה, לפחות מבחינת המורל, טוב שחזרנו".

שלושה חלוצים בטדי, אירוע נדיר.

"לא פחדנו ובסוף שיחקנו גם עם ארבעה חלוצים. אנחנו לא פוחדים. יש לנו שיטה וסגנון. זהו, עכשיו נגמר המשחק. מספיק עם החגיגות, צריך לחשוב על המחזור הבא".

כובש שער השוויון, אורי אוזן: "אני חושב שהתוצאה הגיעה לנו. התיקו נעשה בצדק בדקה ה-94. היה הרבה קהל. חגגנו בחדר ההלבשה אבל אין לנו הרבה זמן לשמוח מפני שעוד כמה דקות יום חדש. הפועל פתח תקוה עם הפנים קדימה, למשחק הבא".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully