וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מישל דיין: "נמשיך בדרך שלנו, ולא נישאר רק עם המחמאות"

יצחק סולומון

19.10.2008 / 22:40

מישל דיין, מאמנה של עירוני קרית שמונה, מפרגן לשחקניו למרות ההפסד למכבי פ"ת ושומר על אופטימיות. השחקנים נרגעו בשופינג

"נותרנו עם המחמאות וזה הדבר הכי שנוא עלי", אמר הערב (ראשון) מאמן עירוני קרית שמונה, מישל דיין, בעקבות ההפסד של קבוצתו אתמול למכבי פתח תקוה 2:1. דיין: "אני גאה בשחקנים שלי על המשחק, כי היו כאלה שאמרו שתהיה ירידת מוטיבציה אחרי הניצחון על בית"ר ירושלים. באנו לפתח תקוה בלי רגשי נחיתות, שלטנו בצורה מוחלטת, אבל זה הסתיים רק בשער אחד. ספגנו שני שערים שלא היינו צריכים לספוג, והחזרנו אותם לחיים. הם הגיעו למצב אחד, עשו שני גולים, וזה אומר את הכול".

למרות ההפסד, מישל דיין אופטימי. "אם נמשיך בדרך הזו, אז לא נישאר רק עם מחמאות. אנחנו באים במטרה ברורה לנצח כל משחק, ואנחנו לא מגיעים לשום משחק במטרה להוציא תיקו. אני גאה בשחקנים שלי".

היום קיימה הקריה אימון, מחר (שני) יקיימו אימון בוקר, וביום שלישי יקבלו השחקנים יום חופשי. ביום רביעי תחל הקבוצה בהכנות לקראת המשחק בסוף השבוע מול בני סכנין.

היום העדיפו מספר משחקני הקריה להשכיח את ההפסד למכבי פתח תקווה במסע שופינג בחנות האופנה B- 52 בעפולה. מאמן הכושר, ערן שדו, שלפני שבועיים היה אחד ממארגני מסיבת ההפתעה למאמן מישל דיין, היה הערב בין מארגני מסיבת הפתעה בכפר יחזקאל, למאמן הכדורגל העפולאי, קלוד דהן שחגג 50. דהן היה המאמן הראשון שנתן לשדו במה, במכבי עפולה, ששיחקה לפני כעשור בליגה א'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully