וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרדי דוד לשחקנים: "לא נותנים למצב להשפיע עלינו"

יצחק סולומון

19.10.2008 / 21:17

מאמן בני סכנין קיים, שלא כמנהגו, אסיפת שחקנים לדיון בירידה למקום האחרון. אנסומבו יועמד לדין משמעתי. יניב לוזון ייעדר כחודש

מאמן בני סכנין, פרדי דוד, קיים היום (ראשון) ישיבה ארוכה עם שחקניו, בעקבות ירידת קבוצתו למקום האחרון בליגת העל. דוד ממעט בדרך כלל לקיים ישיבות עם שחקניו, והישיבה היום מעידה על חומרת מצבה של הקבוצה.

"אנחנו ממשיכים הלאה, מתרוממים, לא נותנים למצב הקשה להשפיע עלינו", אמר דוד לשחקניו בישיבה. על הלחץ הרב על השחקנים אמר דוד לשחקנים: "לחץ הוא חלק בלתי נפרד מהכדורגל ואין מה לעשות נגד זה. מי שמשחק כדורגל צריך להתמודד עם לחץ, למרות שזה לא פשוט".

שחקן בקבוצה: "פרדי לא אשם במצב. רק אנחנו השחקנים הכנסנו את העגלה לבוץ, ואנחנו אלה שנוציא אותה משם". בסכנין ציינו את העובדה שדוד הכניס למערכה במחצית השנייה מול מכבי חיפה את כל הכלים שעמדו לרשותו, כדי לא לרדת מנוצח, אבל זה לא עזר. "אם נמשיך לשחק כמו נגד מכבי חיפה, אין ספק שנעשה תוצאות חיוביות", אומר שחקן בקבוצה.

"עם מחמאות אנחנו לא הולכים למכולת", אמר הערב פרדי דוד לרדיו קול רגע, "היו לנו מספיק הזדמנויות להכריע את המשחק במרבית דקותיו, למרות שקשה לשחק נגד מכבי חיפה, זה מתסכל כי אני חושב שלא הגיע לנו להפסיד את המשחק".

"לא כך רציתי לראות את הקבוצה שלי אחרי שישה מחזורים", הודה פרדי דוד "למרות שיש את כל הסיבות האובייקטיביות לכך, לא זה המקום שפיללתי. היו לנו דברים שסחבנו עד היום, אבל הכול תירוצים, אני רוצה לראות את הקבוצה שלי במקום אחר, מציגה כדורגל הרבה יותר טוב, למרות שבחלק מהמשחקים מול מכבי חיפה, מכבי תל אביב ובית"ר ירושלים, הראנו לפרקים כדורגל טוב, אבל צריך להסתכל גם על הנקודות".

בבני סכנין הודיעו כי הקשר, מזואה אנסומבו, יעמוד בפני ועדת משמעת פנימית, בעקבות התקול החריף בשבוע שעבר בחיים בנון, שגרם לפציעתו. בקבוצה מאוכזבים מכך שיניב לוזון ייאלץ להיעדר כחודש בגלל הפציעה בכתף נגד מכבי חיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully