וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלמוג כהן חתם לחמש שנים במכבי נתניה

לאחר הפיצוץ במשא ומתן והודעות רשמיות תוקפניות מצד הנהלת הקבוצה, חתם בסופו של דבר הקשר על חוזה חדש בסגנית האלופה

קשר מכבי נתניה והנבחרת הצעירה של ישראל, אלמוג כהן, חתם הלילה (ראשון) על חוזה חדש לחמש שנים במועדון, לאחר יום סוער שכלל פיצוץ במו"מ, ותגובה חריפה של הבעלים, דניאל יאמר, על השחקן ואביו. כהן יישאר בנתניה עד שנת 2013.

לקראת השעה 22:00 השחקן ואביו נקראו לשיחה נוספת. בנתניה חשבו שבעקבות הרעש התקשורתי עקב חשיפת דרישתו של השחקן, הוא יחזור בו. המו"מ חודש ובתום פגישה בת שעתיים, הגיעו הצדדים להבנות לשביעות רצונם של שני הצדדים. מקורבים למו"מ סיפרו כי הקבוצה ענתה על רוב דרישותיו המקוריות של השחקן, אך בסכומים נמוכים משדובר בצהריים.

במהלך השיחות אמר יאמר לכהן כי הוא מאמין שהוא ייצא לאירופה עוד לפני תום החוזה. יאמר הזכיר לכהן שגם הוא לא יישאר בנתניה בעוד חמש שנים, וציין כי הוא מאמין שגם השחקן לא יישאר במועדון, אלא יעבור לליגה בכירה באירופה.

כזכור, כהן מכבי נתניה מענק חתימה בגובה 400 אלף דולר, אחרת לא יסכים לחתום על חוזה במכבי נתניה. אביו של השחקן הודיע כי הוא מעוניין בהסכם לארבע שנים, שגובה השכר בו נע בין 100 ל-150 אלף דולר לעונה, סעיף שחרור שלא יעלה על סך 800 אלף דולר לחו"ל, רכב, ביטוח מקיף חובה לרכב ואחזקת רכב מלאה, ביטוח פנסיה, פיצויי פיטורין, ו-50 אחוז מהכרטיס. כמו כן מבקש השחקן דירה, וכן השתתפות מלאה בהוצאות מיסים וחשמל. האב עצמו, לטענת גורמים בנתניה, מבקש משכורת של 8,000 שקל בחודש.

בנתניה הגיבו בהלם, והוציאו הודעה רשמית לפיה השחקן עומד למכירה. יאמר טען כי אביו של כהן "נהג בחמדנות". כאמור, הלחץ שהפעילו ההודעות של הנהלת נתניה עשה את שלו. בנתניה הודיעו לאחר הפגישה כי כהן ואביו הגמישו את דרישותיהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully