וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עזורי הפתיע את השחקנים: "צריך להפיק לקחים"

19.10.2008 / 14:36

למרות הניצחון על ק"ש, מאמן מכבי פ"ת לא יצא מגדרו. שביעות רצון מאסולין: "הוא חזר להיות חד". לקראת הדרבי בשבת, בלגאן ביציעים

לאחר המהפך שביצעה אתמול (שבת) במשחק מול עירוני קריית שמונה, מכבי פתח תקוה ערכה הבוקר אימון, במהלכו שוחח המאמן גיא עזורי עם השחקנים. המאמן הפתיע כשדיבר בעיקר על נקודות התורפה של הקבוצה ולא הרבה לשבח את השחקנים על הניצחון. "אנחנו צריכים להפיק לקחים בעקבות הניצחון הזה", אמר המאמן לשחקניו. "צריך להסתכל על הטעויות שלנו ולדעת איך לשפר אותם. מניצחונות כאלה צריך ללמוד". אחד השחקנים אמר: "הופתענו מאוד, כי חשבנו שהוא הולך להרים לנו קצת את האף. אולי זה טוב, ככה אנחנו נשארים עם הרגליים על הקרקע".

בקבוצה מרוצים מאוד מהיכולת של ליאור אסולין, שכובש שער שני ברציפות בשני המחזורים האחרונים. במחזור שעבר כבש השחקן את שער השוויון בהפסד 3:1 למכבי חיפה. בקבוצה אמרו עליו הבוקר: "אסולין חד, מהיר, במשחק אתמול היה ניתן להבחין שהוא חזר להיות האסולין של פעם".

חלק מהזרים התלונן על היעדר תשומת לב לאחרונה, זאת מאז שבנו של מנהל הקבוצה איציק לוזון, אופיר לוזון, עזב את מרכז הארץ ועבר לגור בדרום. אחד מהזרים אמר: "מאז שהוא התרחק, זה כבר לא אותו היחס שהיינו מקבלים". בינתיים מנסה מנהל הקבוצה, איציק לוזון, להגביר את המאמצים בעזרה לזרים. בקבוצה מרוצים מהבלם בובאן גרנצ'ארוב, למרות האשמה בשער הראשון שספגה הקבוצה אתמול.

סוכנו של מגן נבחרת הנוער חגי גולדנברג, עו"ד יוסי גייר, אמור להיפגש השבוע עם ההנהלה במטרה לסגור חוזה לחמש שנים במועדון. גולדנברג שוהה עם נבחרת הנוער בפורטוגל, אבל לא ישתתף במשחק האחרון בטורניר בגלל צבירת כרטיסים צהובים.

לקראת הדרבי: בלגאן ביציעים

הדרבי הפתח תקוואי עדיין לא החל, אבל הבלגאן סביבו כבר חוגג: אוהדי מכבי פתח תקוה קיבלו הבוקר הודעה כי אחד מהיציעים המערביים באצטדיון האורווה יאוכלס באוהדי הפועל פתח תקוה, זאת בניגוד להודעה המוקדמת לפיה הם יאכלסו את היציע המזרחי כולו (מחולק משני יציעים) ואילו אוהדי הפועל יאוכלסו ביציע ממול, היציע המערבי.

הבעיה, לפי אוהדי מכבי, היא שאוהדי הפועל יוכלו להכניס נשים ליציע שלהם בחינם ואילו ילדים בחולצות כחולות ישלמו 10 שקלים בלבד. כעת מתכוונים חלק מאותם אוהדי מכבי לחדור ליציע של אוהדי הפועל. אחד האוהדים אמר: "האוהדים שלנו לא ישלמו מחיר אחר. אם זה מה שהמשטרה רוצה, אז אוהדים של שתי הקבוצות יישבו באותו יציע". אגב, המחירים הרגילים שנקבעו למשחק הם 60 שקלים למבוגר ו-30 לנוער וילדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully