וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

0:0 שכולו ניצחון, כמו שגוטמן אוהב

קרן שמש

19.10.2008 / 14:24

מאמן הפועל ת"א, אלי גוטמן, מסופק אחרי התיקו ללא שערים עם נתניה: "שיחקנו מסודר ומאורגן". בקבוצה מרוצים מבונדר, שהחליף את קנדה

הפועל תל אביב חזרה למתחם חודרוב כשהיא מרוצה מתוצאת ה-0:0 אותה השיגה אמש (שבת) בנתניה. אלי גוטמן, מאמן האדומים, נראה רגוע מאוד לאחר שבוע אימונים לא פשוט בו לא הפסיק להעיר ולהתאכזב מחניכיו. "ראינו כדורגל מסודר ומאורגן", אמר המאמן לאחר המשחק, כאשר דקות לפני כן קרא לעברו הקהל הנתנייתי: "גוטמן, יא בונקרסיט - הרסת לנו את הכדורגל".

בהפועל תל אביב מתעקשים לומר כי ההחלטה לנפות את עמרי קנדה מהסגל היא מקצועית בלבד, ונועדה לעורר את המגן. מאז תחילת העונה מציג קנדה יכולת חלשה, אך ליכולת המאכזבת מצטרפות בעיות נוספות שקשורות לחייו הפרטים של השחקן.

את מקומו של קנדה ברכב מילא אמש דני בונדר, שזכה למחמאות רבות על תפקודו. "מגיע שאפו גדול לשחקן כזה", אמר עליו גוטמן לאחר המשחק. בונדר חזר לשחק לאחר תקופה ארוכה בה החלים מפציעה והוא צפוי להמשיך לקבל קרדיט בהרכב. "נהדר לחזור אחרי תקופה כל כך ארוכה. התרגשתי קצת בהתחלה אבל זו העבודה שלי. מחמיא לי מאוד לשמוע שהמאמן מרוצה מהיכולת שלי", אמר בונדר לאתר הרשמי של המועדון. "עברתי פציעה קשה ונעדרתי הרבה זמן, עכשיו חזרתי לרוץ ולהתאמן כמו שצריך ואני שמח מאוד. אני מקווה שתהיה המשכיות ליכולת שלנו".

אוהדי הפועל תל אביב התלוננו אמש על דוחק בקופות האצטדיון. מעבר לכך, כעסו האוהדים על מחירי הכרטיסים הגבוהים ועל מחסור בכרטיסי נוער, למרות שהגיעו לאצטדיון כשעתיים לפני תחילת המשחק. הקבוצה תערוך הערב אימון שחרור לשחקנים ששיחקו אמש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully