וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייקל טוקורה מפנטז על זימון לנבחרת ניגריה

דור בלך

19.10.2008 / 20:12

קשר הכח עמידר ר"ג התראיין לתקשורת בארצו, וקרא למאמן הנשרים לתת לו את הצ'אנס. הבלם אסי דומב שוחרר מסגל הקבוצה

קשר הכח עמידר ר"ג, מייקל טוקורה, התראיין לתקשורת הניגרית וקרא למאמן הנבחרת, שואייבו אמודו, לתת לו צ'אנס במדי הנשרים. "אני מברך את הנבחרת והצוות המקצועי שלא הפסידו אף משחק בשלב הראשון של מוקדמות המונדיאל", אמר טוקורה. "אני גם מבקש מהמאמן לתת לי הזדמנות במשחק אימון, ואני מבטיח להילחם כל הדרך לסגל. לא אבזבז את הצ'אנס, אם אקבל הזדמנות לשחק", הוסיף הקשר המצוין.

טוקורה סיפר על החיים בוינטר: "חתמתי לעונה אחת בהכח ואני שמרוויח הכי הרבה בקבוצה, מה שמטיל עליי הרבה אחריות. המאמן שלי דודו דהאן אמר לי לעבוד קשה ולעזור לקבוצה בליגה ובשאר המפעלים. בכנות, אני נהנה מהכדורגל בישראל בשלב זה".

דומב שוחרר מהסגל

אסי דומב שוחרר מהכח עמידר רמת גן הבלם הוותיק התבשר הבוקר (ראשון) כי הוא אינו מוזמן לאימונים, והוא הגיע למשרדי המועדון, שם הסדירו איתו את תנאי עזיבתו. המאמן דודו דהאן החליט אתמול כי הוא אינו מעוניין בשירותו של השחקן, וביקש מהמועדון לשחררו. דומב דווקא השתלב בהרכב הקבוצה בשבוע שעבר, והיה צפוי לפתוח גם אתמול מול מכבי תל אביב (0:0), כשזמן קצר לפני המשחק החליט דהאן להדיחו מההרכב בעקבות "התנהגות לא הולמת".

דומב, אשר מחזיק בחוזה על סך של כ-100 אלף דולר עד לסיום העונה, דרש את התשלום במלואו. השחקן הצטרף בעונה שעברה להכח והיה ממנהיגי הקבוצה שזכתה באליפות הליגה השנייה, אך העונה איבד את מקומו בהרכב לבלמים הצעירים ישראל ראש ואיתן טיבי.

עדכון ראשון: 19/10 12:34
עדכון אחרון: 19/10 20:12

  • עוד באותו נושא:
  • אסי דומב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully