וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: אלמוג כהן זומן לבירור בשל התנהגותו

דור בלך

19.10.2008 / 12:02

הקשר סירב ללחוץ את ידו של מתיאוס ובעט בשלט כי לא שותף בתיקו המאופס נגד הפועל ת”א. מתיאוס: ”מכבי נתניה היא לא רק אלמוג כהן”

אמש (שבת) בסיום המשחק נרשמה תקרית במכבי נתניה, כאשר אלמוג כהן לא לחץ את ידו של לותר מתיאוס. הקשר כעס על שלא שותף במשחק התיקו המאופס והמשמים בין קבוצתו להפועל תל אביב. היום החליטה הנהלת מכבי נתניה לזמן את אלמוג כהן לבירור בנושא בשעה 15:00. במהלך הבירור יבקש המועדון לשמוע מהשחקן את הסיבות להתנהגותו במשחק אתמול בפרט, והסיבות לחוסר שביעות רצונו במועדון בכלל.

כזכור כהן, שכבר נקרא להתלבש לקראת סיום המשחק אך לא נכנס לבסוף, זעם בסיום המשחק, בעט בשלט פרסום ובזמן ששאר שחקני הקבוצה הגיעו ללחוץ את ידו של מתיאוס, הלך בהפגנתיות מאחוריו. מתיאוס עצמו התייחס לכך כבר אתמול ואמר כי הוא מבין את העצבים של כהן, אך כי "הוא חייב ללמוד לכבד את האנשים במכבי נתניה. מכבי נתניה היא לא רק אלמוג כהן. זה שהוא נתן משחק גדול מול איטליה לא מחייב אותי להרכיב אותו, אחרי הכל במשחק השני מול איטליה הוא נראה עייף וזה הגיוני כי הוא שיחק שלושה משחקים ברצף וטס לאיטליה וחזרה. העדפתי לתת לו לנוח".

בנתניה ינצלו את השיחה גם על מנת להעלות שוב את נושא הארכת החוזה של השחקן, שמסתיים בעונה הבאה. כבר מאמצע העונה שעברה לוחצים במועדון על השחקן להאריך את חוזהו, אך לא מגיעים איתו לסיכום. בסיום העונה שעברה גיששו מכבי חיפה, מכבי ת"א ובית"ר ירושלים על האופציה לצרף את הקשר האחורי המוכשר, אך בנתניה סירבו לשמוע. במהלך החודשיים האחרונים השחקן והמועדון נפגשו מספר פעמים אך ההצעות הכספיות שהגישו נתניה היו נמוכות למדי וכהן סרב לחתום.

בנתניה חוששים לאבד את כהן בחינם בסוף העונה הבאה, ומספר גורמים במועדון אף העריכו כי אי הכללתו של כהן בהרכב קשורה לבעיות בחוזהו, אם כי בסביבתו של השחקן שוללים את הטענות. "מתיאוס מקצוען והוא לא שיתף את אלמוג כי הוא חושב שהוא עייף". השחקן עצמו מעוניין להאריך את חוזהו בנתניה, אך דורש שכר הולם בסיום שירותו הצבאי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully